همایش آشنایی دانشجویان ورودی کارشناسی 1391با دانشگاه شریف صنعتی امروز 20مهر 1391 درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگارصنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل: امروز 20مهر دردانشگاه صنعتی شریف همایشی درحال برگزاری است که شادی وطراوت دانشجویان جدیدالورود کاملا پیدا است وحتی برخی از آنها از ساعات اوليه روز برای شرکت در همایش صف های طولانی برای ثبت نام تشکیل دادند وهرکدام با هدفی خاصی برای پیشرفت کشور در عرصه علم با امیدی سرشار در این همایش حضور پیدا کرده اند.

در افتتاحیه این همایش  رضا روستا آزاد ریاست دانشگاه شریف بیان داشت: این دانشگاه باوجود چهل هزار نفر فارغ التحصیل، يازده هزارنفردانشجو و 400نفر استاد خانوده ای بزرگ را تشکیل داده است که همه ویژگی های یک خانواده را دارا می باشد.

دراین محیط درکنار فضای آموزشی آکادمیک محیط پیرامونی ایجاد کرده ایم که درآن فضای مناسب اجتماعی اقتصادی و صنعتی قرار دارد.

وی افزود: برای دانشجویان ورودی این دانشگاه خروجی متصور نیست،زیرا دانشجویان حتی پس از فارغ التحصیل شدن  باز باما درارتباط هستندو فعالیت هایشان ادامه دارد.

در ادامه دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی معاونت فرهنگی دانشگاه گفت: دانشگاه برنامه هایی را درجهت توسعه دروس جدید ونزدیک کردن دروس به کار صنعتی درنظر گرفته است وکلاس های آموزشی در زمینه های نرم افزارهای مهندسی، روش مذاکره وسایر موضوعات زمینه ای برای دانشجویان برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کاری که علاوه برآموزش انجام می دهیم آشنایی دانشجویان با محیط صنعت وفعالیت ها مربوط به آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مأموریت دانشگاه پرورش نیروی علمی برای کشور است ./ع2

 

برچسب ها: شریف ، دانشجویان ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار