وزير سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در كنگره 4000 شهيد و سرداران پشتيباني و تداركات سپاه گفت:‌ رجال سياسي يعني كسي كه پيرو ولايت باشد و شوراي نگهبان بايد كساني را تاييد کند كه در خط و افق مقام معظم رهبري حركت كنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتی باشگاه خبرنگاران، محسن رفيق‌دوست وزير سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در كنگره 4000 شهيد و سرداران پشتيباني و تداركات سپاه اظهار داشت: مردم بايد دست به دست هم بدهند تا پرچم ولايت فقيه را تحويل امام زمان(عج) دهند و اميدواريم زنده باشيم و ولايت امام زمان(عج) را ببينيم و اگر نشد ان‌شاءالله نسل آينده ما اين پرچم را به دست صاحب آن بسپارد.

وي افزود: به فرموده امام خميني(ره) اگرسپاه نبود كشور هم نبود، سپاه عاشق ولايت و تداعي ولايت است.

رفيق دوست تصريح كرد: بسياري از اوقات از من سوال مي‌كنند كه چه كسي بايد رئيس جمهور شود و من جواب مي‌دهم كه رجال سياسي بايد وارد صحنه شوند.

وي در تعريف رجال سياسي گفت: اين رجال افرادي هستند كه بايد در راستاي آرمان‌هاي شهدا و انقلاب اسلامي حرمت كنند و رئيس‌جمهور آينده از ميان همين افراد انتخاب شود.

وزير سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رجال سياسي يعني كسي كه پيرو ولايت باشد و شوراي نگهبان بايد كساني را تاييد كند كه در خط و افق مقام معظم رهبري حركت كنند.

 انتهای پیام/

پ2

برچسب ها: رفیقدوست ، ولایت ، رجال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار