فرماندار شهرستان سرعین گفت: توریسم ورزشی در سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور توسعه و ترقی حقیقی پیدا می‌کند و از قالب شعار به عمل تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در نشست بررسی مشکلات ورزش‌های بومی – سنتی و محلی در سرعین افزود: این شهرستان با توجه به موقعیت ممتاز جذب گردشگر یک ظرفیت بی‌نظیر در توسعه توریسم ورزشی است به طوری که از محورهای هشت‌گانه توسعه این شهرستان یک محور توریسم ورزش است که نگاه مهربانانه و همه جانبه مسئولان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه 63 برنامه برای توسعه صنعت گردشگری این شهرستان تعریف و تبیین شده است، گفت: این برنامه‌ها در هشت محور در حال اجراست که در اکثر این محورهای کاری توانسته‌ایم با کیفیت و مطلوبیت کارها را به جلو ببریم.

فرماندار شهرستان سرعین به برگزاری موفقیت‌آمیز دومین جشنواره فرهنگیورزشی ورزش‌های بومی – محلی شمال غرب کشور در سرعین اشاره کرد و افزود: ما شاهد آن هستیم که تقویت این برنامه‌ها می‌تواند سرعین را به قطب ورزش و توسعه همه جانبه آن تبدیل کند که در این زمینه تلاش می‌کنیم تا با واقع‌بینی کمپ ورزشی تیم‌های ملی را در سرعین دایر کنیم./س  .

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، توریسم ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.