با امضای تفاهم‌نامه‌ای که بین دفتر امور مراکز اقامتی، دفتر امور اقتصادی استانداری و شورای هماهنگی بانک‌ها بسته خواهد‌شد، بانک‌ها به دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی تسهیلات ارائه خواهند داد.

مرتضی شریفی مدیرکل دفتر خدمات گردشگری کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصاد ی باشگاه خبرنگاران، از امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دفتر امور مراکز اقامتی، دفتر امور اقتصادی استانداری و شورای هماهنگی بانک‌ها خبر داد و گفت:  با امضای تفاهم‌نامه‌ای که بین دفتر امور مراکز اقامتی، دفتر امور اقتصادی استانداری و شورای هماهنگی بانک‌ها بسته خواهد‌شد، بانک‌ها به دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی تسهیلات ارائه خواهند داد.
 
وی با اشاره به آنکه مکاتبات این امر با وزیر کشور انجام شده تصریح کرد: تاکنون توانسته‌ایم این طرح را در استان فارس به تصویب برسانیم. در عین حال در تلاش هستیم تا آنرا به تمام استان‌های کشور تعمیم دهیم.
 
شریفی خاطر نشان کرد:  با عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه، فعالان حوزه گردشگری‌ می‌توانند برای ارائه درخواست‌های خود اقدام و از تسهیلات بانک‌ها به عنوان سرمایه در گردش استفاده کنند. محدودیتی برای ارائه وام در نظر گرفته نشده و میزان تسهیلات در کارگروه سرمایه‌گذاری استان تصویب و ابلاغ خواهد شد. /ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار