یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: توانايي مالي و نيروي انساني متخصص آستان قدس رضوي شرايط خوبي را در حوزه پژوهش ايجاد كرده است و بنابراین آستان قدس رضوي در توليد علم و گسترش امر پژوهش نقش تاثیرگذاری دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصي رضوی، حجت الاسلام محمد رجايي با اشاره به حضور گسترده متخصصان خارجی در نخستین کنگره بین المللی اضطراب اظهار كرد: ارتباطات و تعاملات دانشمندان كشور با دانشمندان ساير كشورها در كنگرههاي بين‏المللي به رشد علمي كشور كمك كرده و اثرات ماندگاري دارد.

وي افزود: حضور دانشمندان ساير كشورها در ايران باعث آشنايي آنها با بزرگان و دانشمندان ما شده و به برقراري تعاملات مفيد براي كشور كمك خواهد شد.

عضو كميسیون اقتصادي مجلس در مورد رابطه سطح رفاه مردم با اضطراب خاطرنشان كرد: اضطراب مسالهاي روحي و رواني است و به شيوه نگرش فرد به مسايل اقتصادي بازميگردد، اگر مردم به دنبال رفاه بالا بوده و انتظاراتشان را بالا ببرند، قطعا مشكلات اقتصادي تاثيرگذار خواهد بود.

این نماینده مجلس افزود: هرچه توقعات انسان بالاتر رود در برابر مشكلات اقتصادي اضطرابش بيشتر خواهد شد، اما در عين حال بايد نيازهاي اصلي زندگي مردم تامين شود و اگر نتوانند به اين نيازهاي اصلي پاسخ بدهند، قطعا اضطراب به سراغ آنها خواهد آمد.

حجت الاسلام رجايي در رابطه با تاثيرگذاري آستان قدس رضوي در توليد علم و توسعه بیش از پیش امر پژوهش یادآور شد: توانايي مالي و نيروي انساني متخصص آستان قدس رضوي شرايط خوبي را در حوزه پژوهش ايجاد كرده والبته شاهدیم که آستان قدس رضوي نیز از اين توان در توليد علم و امر پژوهش به خوبی استفاده كرده است.


برچسب ها: نماینده ، مجلس ، شورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.