نمايشگاه منتخب آثار تصاوير دومين دوسالانه تصويرگري نيايش

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي مؤسسه كتابخانه و موزه ملي ملك؛ از تاريخ 20 مهرماه 91 نمايشگاهي با عنوان "منتخب آثار تصاوير دومين دوسالانه تصويرگري نيايش" در محل اين مؤسسه برگزار ميشود.
بنابراين گزارش؛‌ دومين 2سالانه تصويرگري نيايش در تيرماه 89  توسط  انجمن فرهنگي هنري تصويرگران و مؤسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي با سه موضوع امام رضا(عليه السلام)، نيايش و داستانهاي مذهبي برگزار شد.
لازم به ذكر است؛ اهداف اين دوسالانه عبارتند از: گسترش ارزش هاي انساني و معنوي به عنوان بخش مهمي از فرهنگ ايران اسلامي، تشويق هنرمندان تصويرگر به خلق آثار با موضوعات مذهبي و اخلاقي بويژه زندگي و سيره امام رضا (عليه السلام)، شناسايي و حمايت و تجليل از هنرمندان تصويرگر و معرفي چهره هاي نو در عرصه تصويرگري.
همچنين؛ در اين مسابقه 490 نفر با 1584 اثر شركت كردند كه از ميان آنها 15 اثر برگزيده شد.  180 اثر از ميان آثار شركت كننده انتخاب شد تا پس از نمايش در شهر هاي مشهد مقدس، قم و اصفهان ، اين بار در تهران و در محل مؤسسه كتابخانه و موزه ملي ملك به نمايش در آيد.
گفتني است؛ علاقمندان ميتوانند از تاريخ 20 مهرماه تا 4 آبان 91 همه روزه غير از تعطيلات رسمي از ساعت 8:30 تا 16 از اين نمايشگاه ديدن كنند./ص
برچسب ها: نمایشگاه ، منتخب ، آثار ، تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.