استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس ارزیابیهای مراجع قانونی و ذیصلاح كشور، این استان در ساخت و ساز مسكن مهر رتبه دوم كشور را به خود اختصاص داده است.



به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران بیرجند،  قهرمان رشید، ظهر امروز در جمع مردم قاین اظهار داشت: خراسان جنوبی همچنین كمترین نرخ بیكاری در كشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به گازرسانی به نقاط مختلف خراسان جنوبی افزود: از ابتدای دولت نهم تاكنون بیش از 90 درصد جمعیت شهری و 20 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند سده اند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در این استان بیش از 600 میلیارد تومان در دولت نهم و دهم در بحث گازرسانی هزینه شده است.

وی با بیان اینكه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران احترام خاصی برای مردم قائل است، گفت: امروز میانگین یارانه دولت برای گازرسانی در شهرستانهای درمیان و سربیشه برای هر خانوار 20 میلیون تومان است.

وی اذعان داشت : در مباحث مختلف، در استان خراسان جنوبی تحولی بنیادین صورت گرفته ، این در حالیست كه در جمهوری اسلامی ایران نیز در حال توسعه، پیشرفت و تكامل در ابعاد مختلف است.

استاندار خراسان جنوبی تاكید كرد: باید تقویت وحدت و انسجام زیر چتر ولایت فقیه و با تلاش و اهتمام همه مسئولان انجام شود.

وی با اشاره به مباحث تنظیم بازار استان یادآور شد: در این بخش و تامین نیازهای ضروری مردم كمترین نرخ تورم در خراسان جنوبی بوده است كه این امر برگفته از تلاش مسئولان و مشاركت عمومی مردم است./س

برچسب ها: مسکن ، مهر ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.