در راستاي سياست هاي دولت و دستورالعمل هاي وزارت نفت مبني بر متمركز شدن شركت در بخش هاي كليدي و فني، تمامي فعاليت هاي خدماتي را به بخش خصوصي واگذار كرده ايم و اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.

محسن پاكنژاد، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب که مديريت خدمات يكي از اركان اساسي و مهم در تكميل و تسهيل روند اجرايي فرآيندهاي فني و عملياتي شركت و پشتوانه اي مهم به منظور دستيابي به اهداف عاليه شركت است افزود: شرکت ملي حفاري با استاندارد سازي فعاليت ها، تكيه بر دانش فني و تجارب ارزشمند كاركنان و ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات در مسير تعالي سازمان گام برداشته تا در جهت تحقق اهداف و برنامه هاي تدوين شده شركت حركت کند.

پاكنژاد تصريح كرد: هم اكنون 3500 نفر نيروي متخصص در اين مديريت فعالانه خدمت مي كنند كه از اين ميان 400 نفر رسمي و مابقي آنان نيروهاي اركان ثالث هستند.

وي به ارتقاء كيفي خدمات اردوگاهي و رستوراني اشاره كرد و گفت: تمامي متصديان اردوگاه هاي حفاري دوره هاي آموزشي هتلداري را بر اساس استانداردهاي متداول طي كرده اند تا بتوانند خدمات مورد نياز را بر اساس استاندارد كار به كاركنان سخت كوش صنعت حفاري ارائه كنند و از سوي ديگر بر اساس شاخص هاي وزارت بهداشت، رستوران هاي شركت ملي حفاري ايران توسط شبكه بهداشت استان به عنوان رستوران هاي سلامت در خوزستان شناخته شدند.

پاكنژاد به افتتاح سالن مراسمات شركت ملي حفاري ايران اشاره كرد و گفت: در راستاي رفاه حال كاركنان، سالن چند منظوره مراسمات در مجموعه شماره 6 شركت طراحي، اجرا و آماده بهره برداري شده است كه با توجه به امكانات، اين سالن ويژه مراسمات مي تواند به ساير متقاضيان در استان نيز خدمات ارائه دهد.

وي گفت: يك سالن چند منظوره هم براي برگزاري سمينار، جشن و همايش در فضايي به مساحت 6800 متر مربع و با امكانات مجهز صوتي، تصويري و سالن هاي با قابليت پذيرايي 1000 نفر طراحي و ساخته شده است.

بر اساس اين گزارش، مديريت خدمات شركت ملي حفاري ايران داراي سه بخش اصلي خدمات غذايي، اردوگاه هاي حفاري و ترابري و خدمات كاركنان است. پشتيباني و خدمات رساني به بيش از 70 دستگاه حفاري در اقصي نقاط ميهن اسلامي و همچنين جابجايي دستگاه هاي حفاري، ارسال كالا و مواد، خدمات پشتيباني، تامين خدمات رفاهي كاركنان به همراه خدمات هوايي كاركنان اقماري در 10 استان كشور نقش بسزايي در روند شتاب گيري عمليات حفاري و خدمات جانبي دارد./س
برچسب ها: شرکت ، ملی ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار