مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از انجام مراحل اداری و جذب سه هزار و 860 نیرو ارکان ثالث خبر داد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ،مدير منابع انساني شركت اظهار داشت : با برنامه ریزی های انجام شده و اخذ مجوز از شرکت ملی نفت ایران ,مراحل اداری و جذب 3545 نفر از کارکنان ارکان ثالث صورت گرفته و در سیستم جامع صنعت نفت تغذیه شده است, و پیگیری کارهای اداری بیش از 300 نفر دیگر نیز در دست اقدام می باشد.

محمدرضا پورسياح در ادامه افزود : از پرسنل ثبت شده در سیستم جامع, 1800 نفر با عقد قرارداد،حقوق و مزاياي خود را بطور مستقيم از شركت دريافت مي كنند و صدور برگ اقدامات پرسنلي مابقي نیروها از سوي مدیریت منابع انسانی شرکت در حال بررسي و اقدام می باشد.

وي به دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي وزارت نفت درباره ساماندهي نيروهااشاره نمود و گفت : در حال استعلام مدارك تحصيلي،سوپيشينه , طب صنعتي و تشكيل پرونده نيروهاي تبديل وضعيت شده هستيم.

پورسياح به وضعيت آينده نيروهاي پيمانكاري كه تاكنون موفق به جذب در شركت نشده اند اشاره و عنوان داشت : در حال مکاتبه جهت تبدیل وضعیت سایر نیروهای ارکان ثالث می باشیم که در صورت اخذ مجوز، نسبت به عقد قرارداد مستقیم با آنان اقدام خواهیم کرد.

مدير منابع انساني از جذب 100 نفر نيروي تازه استخدام جدیدخبر داد و افزود : جذب اين نيروها بر اساس آزمون تيرماه سال گذشته انجام می گیردكه از 323 نفرافراد معرفی شده،100 نفر پس از مصاحبه فنی و انجام مراحل گزینش بصورت رسمي پذيرفته می شوند.

این افراد پس از استخدام و گذراندن دوره هاي فني و تخصصي جهت شروع بكار به واحدهاي عملیاتی معرفي مي گردند.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 16000 نیروی انسانی متخصص ومتعهدشرکت ملی حفاری ایران عملیات حفاری چاههای نفت و گاز و تا مین خدمات فنی و تخصصی را در اقصی نقاط میهن اسلامی با بکار گیری 72دستگاه حفاری بعهده دارند.
برچسب ها: جذب ، نیرو ، ملی حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.