استان زنجان برای چندین مرتبه رتبه نخست احداث مسكن مهر كشور را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ، معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: استان زنجان در احداث مسكن مهر شهرهای بالای 25هزار نفر جمعیت، رتبه اول كشور و در شهرهای با جمعیت كمتر از 25 هزار نفر رتبه چهارم را كسب كرده كه در كل رتبه اول كشوری را از آن خود كرده است.

كریمی با اشاره به مزایای اجرای طر ح مسكن مهر افزود: ارزان‌سازی در عین رعایت استانداردهای لازم، ساخت مسكن در تیراژ بالا و پایین آمدن سهم هزینه‌های ثابت در هر متر و پرهیز از تجمل گرایی از نقاط مثبت اجرای این طرح است.

وی افزایش امید به خانه دار شدن در اقشار كم درآمد جامعه، عدم مالكیت دائمی زمین، امتیازاستفاده از تسهیلات ارزان قیمت با كاهش بوروكراسی را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: ایجاد امنیت روانی در جامعه از شاخص ترین مزایای اجرای طرح مسكن مهر در كشوراست.

معاون عمرانی استاندارزنجان با بیان اینكه تعهد استان زنجان برای احداث واحدهای مسكونی مهر، طی امسال 11 هزار و 500 واحد بوده است خاطر نشان كرد: با تحویل شش هزارو 500 واحد مسكن مهر تا پایان امسال، تعهدات استان زنجان تا پایان دولت دهم به اتمام می رسد.

کریمی یادآور شد: در احداث مسكن مهر در كشوربه طور متوسط روزانه باید 42 واحد به مرحله نازك كاری و تحویل به متقاضیان برسد كه این میزان در استان زنجان 52 واحد بوده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان از افزایش 73هكتار زمین به محدوده شهر زنجان خبرداد و خاطرنشان کرد: درپی این اقدام، احداث و واگذاری مسكن مهر به متقاضیان در سال های آتی نیز اجرایی خواهد شد./س
.
برچسب ها: رتبه ، زنجان ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.