يك شرور سابقه داري كه شب ها در روستاها و نقاط مختلف شهر گلپايگان استان اصفهان با ايجاد شرارت و مزاحمت موجب سلب آسايش شهروندان شده بود طي عملياتي ويژه توسط ماموران فرماندهي انتظامي دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد علي يوسلياني" اظهار داشت: در پي اعلام شكايات مردمي مبني بر اينكه مدتي است شخص شروري در روستاها و برخي از نقاط مختلف شهر گلپايگان، شب هنگام وارد منازل شده و با ايجاد شرارت و مزاحمت براي مردم آسايش آنان را مختل مي كند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: در اين زمينه تيمي ويژه مامور رسيدگي به موضوع شدند كه سرانجام شب گذشته طي هماهنگي با مقام قضايي در عملياتي هماهنگ و منسجم و فرد مذكور دستگير شد. 
اين مقام انتظامي بيان داشت: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهم دستگير شده داراي سوابق متعدد كيفري در زمينه شرارت و ايجاد مزاحمت براي مردم است كه وي همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شد. 
يوسلياني اظهار داشت: اقدام ويژه پليس در دستگيري اين فرد شرور با موجي از شادماني در بين مردم محله هاي مختلف روبرو شد و مردم از قاطعيت و اقتدار پليس تقدير كردند./ف
 

برچسب ها: دستگیری ، شرور ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار