عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت:‌ دولت‌هاي استکباري امروز با اوج گرفتن بيداري اسلامي در کشورهاي منطقه،‌به طور جدي با حربه اقتصادي براي مقابله با ملت ايران به ميدان آمده‌اند.

محمد علي شايسته‌نيا عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه دشمنان نظام اسلامي با حربه‌اي اقتصادي وارد ميدان شده‌اند، گفت: نمي‌توان انکار کرد که دشمنان نظام اسلامي و دولت‌هاي استکباري امروز با اوج گرفتن بيداري اسلامي در کشورهاي منطقه، به طور جدي با حربه اقتصادي براي مقابله با ملت ايران به صحنه آمده‌اند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه دشمنان بايد بدانند که ملت ايران تجربه هشت ساله دوران دفاع مقدس را در کارنامه دارند،‌ افزود: دشمنان انقلاب اسلامي با تمام امکانات و ظرفيت‌هاي خود محدوديت‌ها و فشارهاي اقتصادي بسياري براي کشورمان ايجاد کرده‌اند، لذا جمهوري اسلامي ايران ظرفيت‌هاي بزرگي براي مقابله با فشارها داشته و در صورت هماهنگي و تدبير در شکل حداکثري خود مي‌تواند اين محدوديت‌ها را بي‌اثر سازد.

شايسته‌نيا با اشاره به اينکه نمي‌توان به طور کامل مشکلات اقتصادي را به عهده دستگاه‌هاي دولتي گذاشت، تصريح کرد: نبايد سهم فشارهاي خارجي در افزايش قيمت ارز را ناديده گرفت، لذا در صورتي که دستگاه‌هاي مسئول هماهنگي بيشتري با يکديگر داشته باشند مي‌توان از نامناسب شدن فضاي اقتصادي و کسب و کار در کشور جلوگيري کرد.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران به راحتي مي‌تواند اين دوره را پشت سر گذارد، خاطر نشان کرد: با شدت گرفتن هماهنگي و اقدامات کارشناسانه، با توجيه مردم و با تعريف يک فضاي اقتصاد مقاومتي مي‌توانيم دوره فشار را پشت سر گذاشته و روسياهي آنرا براي دشمنان نظام و دولت‌هاي استکباري باقي گذاريم.

انتهای پیام/

پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار