امام جمعه بجنورد گفت: نظام جمهوری انقلاب اسلامی نظام امت و امام و نظام ولایی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در نشست هم اندیشی ائمه جمعه استان و صدا وسیما با موضوع سفر مقام معظم رهبری که درسالن جلسات صداوسیمای مرکز خراسان شمالی برگزار شد گفت: کشور ایران را وارث نظامی دانست که به برکت انقلاب اسلامی امام و امت همهدف و همسو حرکت می کند .

وی افزود:مردم خراسان شمالی با استقبال باشکوه از رهبرشان بار دیگر ولایت مداری و اعتقاد خود به نظام را اثبات می کنند.

امام جمعه بجنورد اقدامات صدا و سیمای استان برای ایجاد شور و شوق در بین مردم را قابل تقدیر دانست و از امامان جمعه استان هم خواست تا با هماهنگی بیشتر زمینه میزبانی شایسته از مقام معظم رهبری در استان فراهم شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی هم در این جلسه که با موضوع هم اندیشی برای استقبال از مقام عظمی ولایت برگزار شد با بیان اینکه پوشش رسانه ای سفرمقام معظم رهبری شامل سه بخش قبل از سفر / حین سفر و بعد از سفر می شود گفت:پوشش کامل و جامع سفر ایشان در بخش های مختلف صدا و سیما با پیش بینی برنامه های ویژه و خبرهای فوری/ارتباطات زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکه های سراسری و دیگر استان ها انجام می شود.

مهدوی افزود: این ویژه برنامه ها از شنبه هفته جاری با برنامه ویژه سیما از ساعت 9 صبح آغاز شده است و روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه همزمان با سفر مقام معظم رهبری ساعت 7 صبح ادامه خواهد یافت.

وی همچنین با بیان اینکه 5 قطعه موسیقی فاخر مرتبط با سفر رهبر معظم انقلاب در این مرکز تولید شده است گفت:نظر سنجی های انجام شده سازمان نشان از استقبال با شکوه مردم استان از سفر ایشان دارد.

در این نشست ائمه جمعه استان از رویکرد رسانه در پرداختن مناسب به سفر مقام معظم رهبری قدردانی کردند ./س

برچسب ها: ولایت ، مداری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.