رئیس واحد گازرسانی به صنایع شرکت گاز استان کرمانشاه استان کرمانشاه گفت: تا پاین سال عملیات گازرسانی به تمام شهرک های صنعتی استان به پایان می رسد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی اکبر سلطانیان در خصوص گازرسانی به شهرکهای صنعتی استان گفت: هم اکنون هشت شهرک صنعتی در استان کرمانشاه شامل شهرکهای صنعتی فرامان، بیستون، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور، سنقر، آب باریک صحنه و روانسر به شبکه گاز متصل شده اند.

  وی اظهار داشت: گازرسانی به سایر شهرکهای صنعتی استان شامل هشت شهرک هرسین، پاوه، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، کرندغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب و جوانرود نیز در دست اجرا است و تا پایان سال جاری عملیات گازرسانی به آنها به پایان می رسد و به شبکه گاز متصل می شوند.

 سلطانیان همچنین  از اتصال 37 واحد صنعتی این استان به شبکه گاز طبیعی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. سلطانیان اظهار داشت: مجموع مصرف گاز این واحدهای صنعتی 31 هزارمتر مکعب در ساعت می باشد که این مهم با اجرای بیش از 32 هزار متر شبکه گذاری محقق شده است.

وی افزود: برنامه سال جاری شرکت ظرفیت سازی مصرف 50 هزار مترمکعب گاز طبیعی دربخش صنایع استان کرمانشاه می باشد که در 6 ماهه اول سال جاری 63درصد در این زمینه پیشرفت داشته ایم./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، گاز ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.