یک کارشناس فروش محصولات رایانه ای، گفت: در نمایشگاه IDF مسئولان اینتل از جمله سخنگوی این کمپانی؛ Jastin Ratner از تکنولوژی های اینتل رونمایی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معراج هلشی گفت: این تکنولوژی‌ها که می‌توانند مشکلات مربوط به اندازه وسایل الکترونیک و مصرف انرژی آنها اثر می گذارند را از سر راه بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اینتل تکنولوژی جدید خود را که یک فرستنده و گیرندهٔ WIFI قالب یک چیپ است و تکنولوژی (Rosepoint) که یک چیپ مجتمع SoC است، معرفی کرد.

هشلی تصریح کرد: Ratner در سخنی می گوید: دیجیتال در اکثر زمینه‌ها از آنالوگ جلو زده است، تقریباً در تمام زمینه‌ها به غیر از رادیو.

این کارشناس فروش محصولات رایانه ای، گفت: مشکلی که سخت افزارهای آنالوگ دارند این است که هر چه در ابعاد بزرگتر ساخته شوند کارایی بهتری دارند و با کوچک شدن عملکردشان تحلیل می رود، از این رو اینتل یک دهه است که وقت خود را صرف این کرده است که این مشگل را از سر راه بردارد.

برای از بین بردن این مشکلات و محدودیت‌ها، باید پردازنده ساخت که بتواند از عهده فرکانس‌ها و هماهنگ‌سازی آنها بر آید.

وی یادآور شد: اینتل با کاهش ابعاد معماری از 90 به 32 نانومتر توانست چالش بزرگی را از سر راه بردارد که این امر توانست بیشتر حجم برد را کاهش دهد و عملکرد پردازنده ها را بالا تر ببرد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، نگاه ، اینتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.