بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای در خصوص مسائل صنفی این دانشگاه تاکید کرد: بی‌شک دانشجویان از همکاری با مسئولان دانشگاه در حل مشکلات پدید آمده استقبال خواهند کرد و تحمیل سیاست‌های یک طرفه هیچ کمکی به حل مسائل در بلند مدت نخواهد کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در اين بيانيه آورده است: لزوم بازنگری جدی در اصول پذیرفته شده و بدیهیات مدیریتی کشور و مخصوصا دانشگاه که باید مبدا تحولات در کشور باشد، هم چنین اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله با گرانی بی‌رویه و توزیع عادلانه منابع مالی دانشگاه در جهت عدم وارد آمدن فشار به قشر دانشجو، مسلماتی است که اهمال در آن‌ها نتایج تلخی را در پی خواهد داشت.

دانشجويان بسيجي در اين بيانيه عنوان كرده‌اند: دانشگاه فردوسي در شرایطی به سر می‌برد که مسئولان آن شرایط حال و لوازم تدبیر درست امور را ندانسته و مشغول اقداماتی هستند که نه تنها مقتضای شرایط حال نبوده، بلکه موجب تضییع استعداد‌های حاضر گشته و به جای آنکه استقامت و قوت جبهه علمی را در پی داشته باشد، با به ارمغان آوردن سستی و ضعف، تباهی این جبهه را موجب می‌شود.

در اين بيانيه خاطر نشان شده است: رفتار مسئولان دانشگاه در این دو سال اخیر نشان داده است که ایشان ترجیح می‌دهند پس از هر اصلاحات و تغییرات، به جای حضور در بین دانشجویان و بررسی نظرات آن‌ها نیرو‌های خدوم انتظامات را به محل اعزام نمایند! که همواره موجب تنش شده و در بسیاری موارد هم موجب بی‌مهری به کادر انتظامات از سوی دانشجویان می‌گردد. آن‌چه خواست عمومی همه دانشجویان بوده و هست، ارتباط مستقیم دانشجویان با مسئولان امر است. /س

برچسب ها: بسیج ، دانشگاه ، فردوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.