نقش بدهی 1000000000000دلاری در انتخابات آمریکا چیست؟

تقریبا نیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در آمریکا یا بیکار هستند یا پاره وقت کار می کنند و همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از آنها درباره آینده خود نگران باشند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، جوی که دانشجویان در سال 2008 برای انتخاب اوباما ایجاد کردند یکی از دلایل انتخاب رییس جمهور فعلی آمریکا بود اما با توجه به بیکاری گسترده و بدهی یک تریلیون دلاری دانشجویان آمریکایی، نقش آنها در این انتخابات نیز بسیار مهم اما بر ضد اوباما است.

بر اساس آمارها، دانشجویان آمریکایی حدود یک تریلیون دلار از محل وامهای دانشجویی بدهکار هستند. از این رو هم نقش دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری مهم است و هم نتیجه انتخابات برای دانشجویان از اهمیت زیادی برخوردار است.

با وجود اینکه دولت به صورت وام هزینه تحصیل دانشجویان را در آمریکا فراهم می کند اما تقریبا نیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در آمریکا یا بیکار هستند یا پاره وقت کار می کنند و همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از آنها درباره آینده خود نگران باشند. این بدهیها بار سنگینی بر دوش فارغ التحصیلانی است که نه کار دارند و نه مسکن و سرپناهی که بتوانند در آنجا زندگی کنند.

تحلیلگران می گویند همانطور که رای این قشر در پیروزی اوباما در سال 2008 تاثیر قابل ملاحظه ای داشت، اما این بار به نظر نمی رسد که بیشتر آنها تصمیم گرفته باشند به اوباما رای دهند چراکه دیگر پیام امید و تغییرات مثل سال 2008 وجود ندارد و دانشجویان نگران هستند که شاید وضع آنها حتی بدتر از والدینشان شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار