عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به بالا رفتن سطح مشارکت مردم در صورت همزماني انتخابات شوراها و رياست جمهوري گفت: همزمان برگزار شدن اين دو انتخابات موجب صرفه جويي در هزينه‌هاي دولت نيز مي‌شود.

عليرضاجوانمردي عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره فوايد همزمان بودن انتخابات شوراها و رياست جمهوري اظهار داشت: انتخابات شوراها ضرورت‌هاي خاص خود را دارد يعني افراد شرکت‌کننده در بحث شوراها بر حسب جنس و نوع با انتخابات رياست جمهوري فرق دارند.

وي انتخابات رياست جمهوري را از حساسيت بالايي برخوردار دانست و تصريح کرد: در انتخابات شوراهاي شهرستان و استان‌ها به جهت آنکه دغدغه‌هاي مردم در زمينه ساختار کلي و مسائل عمراني شهرشان و شرکت افراد به صورت توده‌اي و منطقه‌اي است در حالي که انتخابات رياست جمهوري عِرق کل ميهن اسلامي بوده و براي مردم مهم است که هدايت کشور به دست چه کسي انجام مي‌شود.

جوانمردي با اشاره به بالا رفتن سطح مشارکت مردم در صورت همزماني دو انتخابات تصريح کرد: همزماني به وجود آمده ميزان مشارکت مردم در هر دو انتخابات را بالا مي‌برد و آراء بيشتري به صندوق‌ها راه مي‌يابد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: همزمان برگزار شدن اين دو انتخابات موجب صرفه جويي در هزينه‌هاي دولت نيز مي‌شود، چرا که تيم برگزار کننده انتخابات، نيازي به صرف دوباره هزينه گزاف ندارند.
 
انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار