عضو فراكسيون روحانيون مجلس با بيان اينكه متهم‌کردن دیگران قابل قبول نیست، گفت: در شرايط كنوني لج و لجبازي و تخريب يكديگر هيچ حاصلي ندارد و به نفع هيچ كسي نيست.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني نماينده مردم تهران در مجلس در جمع خبرنگاران با تاكيد بر ضرورت وحدت و همدلي در جامعه گفت: مسئولين بايد ولايت‌مدار باشند و درک موقعيت زماني و مکاني خوبي داشته باشند تا دشمنان طمع نکنند.

وي در ادامه تصريح کرد: همچنين بايد با درک موقعيت تدبيري انديشيد تا مسائل اقتصادي حل و براي انتخابات آينده نيز مشکلي ايجاد نشود.

نماينده مردم تهران همچنين اضافه كرد: مسئولين بايد نسبت به مردم پاسخگو بوده و نبايد مشکلات اقتصادي را به گردن يکديگر بياندازند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه مشكلات اقتصادي به مردم فشار مي‌آورد، گفت: حل اين مشكلات به فكر، انديشه، تدبير و تدبر نيازمند است. نبايد خداي ناكرده در اين شرايط با لج و لجبازي همديگر را تخريب كنيم، هيچ چيز از اين موضوع به دست نمي‌آيد، ضرر جدي براي كشور است و به نفع هيچ كسي نيز نيست.

آقاتهراني افزود: بايد طبق بيانات مقام معظم رهبري با يكديگر تعامل داشته باشيم يعني در جلساتي بعد از بيان صحبت‌ها و بحث‌هايمان به نتيجه رسيده و بهترين راه را انتخاب و عمل كنيم از اين رو اينكه كسي موضوعي را مطرح كرد و ديگري عليه او حرفي بزند كار بچه‌گانه‌‌اي است و درست نيست، مردم هم خوششان نمي‌آيد، مقام ولايت هم از اين كار نفرت دارند، بايد در مقابل اين اقدامات در پيشگاه خدا پاسخگو باشيم. ما مسئول هستيم و با افراد ديگر فرق داريم.


وي در پاسخ به اين سوال که نظر شما درباره طرح وحدت ملي که هاشمي رفسنجاني مطرح کرده است، چيست اظهار داشت: آقاي هاشمي بايد طرح وحدت ملي را تبيين کند تا بتوان درباره آن قضاوت کرد.

آقاتهراني در پايان در خصوص کانديداتوري حدادعادل در انتخابات رياست جمهوري آينده و حمايت جبهه پايداري از وي گفت: هنوز بحث درباره انتخابات را آغاز نکرده‌ايم چرا که طرح اين مباحث زودهنگام است و و اين موضوع، برنامه و مشكل كشور نيست.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: آقاتهرانی ، هاشمی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار