مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: مسئولان ورزش باید هر چه سریعتر چاره ای بیاندیشند تا کشتی همچنان بتواند به موفقیت های خود در عرصه های بین المللی ادامه دهد.

جمشید خیر آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر کشتی کشورمان وضعیت مناسبی  ندارد و بی نظمی و بی برنامه گی حرف اول را در این رشته می زند.

وی با اشاره به عدم برگزاری مجمع  انتخاباتی فدارسیون بعد از المپیک ادامه داد: در ابتدا باید تکلیف رئیس فدارسیون کشتی مشخص شود تا هرفردی در راس امور فنی تیم ملی قرارگرفت بتواند برنامه های خود را به او ارائه کند.

خیرآبادی اضافه کرد: مسئولان می گویند باید ابتدا اساس نامه فدارسیون اصلاح شود ،خوب چرا این کار را نمی کنند تا کشتی از این سردرگمی نجات پیدا کند.

وی درباره صحبتهای اخیر محمد بنا اظهار  داشت: بنا مربی بسیار بزرگی است که به سادگی نمی توان از کنار اسمش گذشت،وی از همان روزی که از المپیگ برگشتیم گفت قصد دارد حداقل یک سال از کشتی دور باشد اما پس از درخواست رئیس جمهور تصمیم گرفت تا همچنان در خدمت ورزش اول کشور باشد ولی واقعاً وقتی شرایط از هیچ لحاظ مهیا نیست می توان از او توقع داشت که کار کند.

خیرآبادی درباره علت عدم همکاری خودش با تیم ملی فرنگی گفت: قبل از المپیک گفتم تحت هر  شرایطی بعد از این رویداد مهم ورزشی قصددارم مدتی درسطح اول کشتی نباشم وبه زندگی شخصی ام رسیدگی کنم ،حالا نیز سر حرفم هستم و اگر هم درباره کشتی صحبت می کنم فقط از سر دلسوزیست.

مربی سازنده کردستانی  تصریح کرد: برای آنکه دینم را به کشتی ادا کنم هم اکنون با برگزاری کلاس های شیوه وعلم تمرین کشتی در سطح استان تجربیاتم را در اختیار مربیان جوانتر قرارمی دهم.

خیرآبادی خاطرنشان کرد: مسئولان ورزش اگر دوست دارند که کشتی همچنان به افتخارات خود اضافه کند باید هرچه سریعتر این رشته مدال آور را از بلاتکلیفی نجات دهند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار