رئيس سابق فدارسيون قايقراني گفت: در اين برهه استيضاح وزير دردي را دوا نمي كند و من هم با این قضیه مخالف بودم.

احمد دنيا مالي رئيس سابق فدارسيون قايقراني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در حالي امروز نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به طرح استيضاح وزير ورزش و جوانان رسيدگي كردند كه آنها نشان دادند ورزش كشور در شرايط اضطراري قرار دارد و منتفي شدن استيضاح وزير به اين معنا نيست كه آنها نسبت به اين موضوع بي تفاوتند.

وي گفت: با توجه به نوسان قميت دلار و مشكلات اقتصادي آنها تشخيص دادند كه اولويت نشست پيگيري مسائل اقتصادي است كه به اعتقاد بنده چنين تصميمي به درستي اتخاذ شد و انها نشان دادند كه دراين برهه به نگراني اصلي مردم توجه شده ورسيدگي به اين موضوع برايشان حائز اهميت است.

دنيا مالي افزود: نمايندگان اين حق را دارند كه با حضور عباس در مجلس از وي سوال كنند و وزير ورزش نيز موظف است تا به اين سوالاات پاسخ بدهد و در حال حاضر كه بحث استيضاح منتفي شده است. وزير مي بايست به موضوعات ورزش و حواشي پيش آمده بپردازد.

وي در خصوص موفقيت رشته هاي مختلف در المپيك گفت: موفقيت هاي بدست آمده در اين رقابت ها تنها به دوره عباسي باز نمي گردد و به اعتقاد بنده

در صورتی که تغییرات چند فدراسیون پیش از المپیک اتفاق نمی افتاد شکی نیست که موفقیت های ورزشکاران 2 چندان می شد.

وی گفت: مطرح شدن بحث افراد غیر مسئولی که راهی لندن شده اند در حال حاضر مهم تر از مسائل پیش آمده برای ورزش نیست و در حال حاضر باید به این موضوعات رسیدگی شود.

رئیس سابق فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: جالب است که اعضا هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص اتفاقات پیش آمده در ورزش همچنین عملکرد وزیر ورزش از خود 2 گانگی نشان دادند که این نوع رفتار آنها برایم تعجب برانگیز است .

وی گفت: پیش از این برخی از اعضا هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص عملکرد عباسی انتقاداتی داشتند اما پس از آن در نامه ای از عباسی حمایت کردند که به نظرم این نوع 2 گانگی ها مورد قبول نیست و آنها باید این را در نظر داشته باشند که مصاحبه هایی که پیش از انی در این خصوص با رسانه ها انجام شده هنوز موجود است و می توان با استناد به آنها صحبت کرد.

وی افزود: در صورتی که آنها عملکرد عباسی را رضایت بخش می دانند .

وی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از وظایف کمیته ملی المپیک رسیدگی به نامه های کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های جهانی است  و به همین دلیل مسئولان این کمیته باید موضع خود را در این خصوص مشخص کنند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار