رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نامه ای در خصوص مشکل بحث اعزام تیم های ملی به دستمان نرسیده است.

محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: صبح امروز در جلسه شورای اسلامی استیضاح وزیر ورزش بررسی شد و با توجه به اینکه اکثر نمایندگان با بحث استیضاح مخالف بودند به همین دلیل این طرح منتفی شد.

وی گفت: با توجه به نزدیکی پایان دولت دهم استیضاح عباسی به صلاح ورزش نبود و با توجه به اینکه برخی از مسائل پیش آمده در ورزش با گفتمان و رایزنی برطرف می شود مطرح شدن بحث استیضاح راه حل خوبی نبود.

اسبقیان افزود: اینکه یکی از نمایندگان مجلس ادعا کرد که تعداد همراهان عباسی در بازی های المپیک بیش از حد بوده و برای من تعجب آور است، حتی من فکر می کنم که در این دوره از مسابقات کمترین نفرات از ایران نسبت به دوره های گذشته حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: هرچند که عباسی مدت کوتاهی از دوران حضورش در وزارت ورزش می گذرد اما ایجاد بستری مناسب برای تیم های ملی باعث شد تا نتایج قابل قبولی در المپیک رقم بخورد.

رئيس فدراسيون قايقراني خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مسابقات مهمی در پیش نداریم اما تلاشمان را به کار می گیریم تا تیم های ملی بتوانند در مسابقات بین المللی حضور پیدا کنند البته در حال حاضر مسابقات و اردوهای تیم ملی بدون هیچ مشکلی پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است مسابقات آزمایشی قهرمانی آسیا در ازبکستان برگزار می شود و این رقابت ها از اهمیت زیادی برخوردار نیست و به همین دلیل حضورمان در ازبکستان چندان اهمیتی ندارد.

اسبقيان در خصوص بحث تعلیق و مشکل در خصوص بحث اعزام ها یادآور شد: تاکنون هیچ نامه ای در خصوص بحث تعلیق و عدم حضور تیم ها در میادین مختلف به دستمان نرسیده است./مح

برچسب ها: اسبقیان ، قایقرانی ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار