وارد شدن قوه قضائیه به بازار برای متخلفان و اخلال‌گران در بازار بسیار گران تمام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان این مطلب گفت: بروز مشکلات اقتصادی و ایجاد نارضایتی در مردم و در پی آن ایجاد اختلاف بین دولت و بازاریان تنها به سود دشمنان و به ویژه استکبار جهانی آمریکا است.

وی با بیان اینکه باید در برابر مشکلات اقتصادی ایستادگی کرد، افزود: برخی از مشکلاتی که در بازار رخ می‌دهد مربوط به عواملی در خارج از استان است و از بازاریان خواستاریم خودشان بازار را اداره و بر آن نظارت داشته باشند و افراد متخلف را مواخذه کنند.

وی تصریح کرد: ما نمی‌گوییم که یک کاسب، اتحادیه و یا صنف تاوان مشکلات کل کشور را بپردازد، ولی باید توجه داشت که برخی از مشکلات کشوری نبوده و عوامل دیگری در این وضعیت دخیل هستند.

رئیس کل دادگستری استان، با تاکید بر اینکه اجازه ندهید کار به اقدام نظامی و امنیتی برای کنترل بازار برسد، خاطر نشان کرد: بدون شک این موضوع آثار بدی خواهد داشت و این چیزی است که دشمنان می‌خواهند، بنابراین بازاریان می‌توانند این اوضاع را کنترل کنند و خودشان بر بازار نظارت داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ورود قوه قضائیه آثار نامطلوبی برای اخلال‌گران خواهد داشت، ادامه داد: اجازه ندهید یک سری افراد به نام کسب و کار به بازار و مردم ظلم و در حق آنها اجحاف کنند./س

برچسب ها: اخلال ، گران ، بازار ، عواقب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.