احمد صادقی 18 شهریور ماه سالجاری در بازدید از مراحل اجرای طرح راه آهن مراغه – ارومیه در حوزه شهرستان نقده با انتقاد از عقب ماندن مراحل اجرایی این طرح در مسیر مهاباد - نقده از برنامه زمانبندی گفت: لازم است پیمانکار طرح با افزایش ماشین آلات و مدیریت صحیح زمان در تسریع اتمام این مسیر 45 کیلومتری بکوشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه وی با اشاره به قرار گرفتن طرح راه آهن مراغه – ارومیه در جرگه طرح های مهر ماندگار گفت: عملیات اجرایی این طرح در مسیر مهاباد - نقده باید تا پایان سال به اتمام برسد.

صادقی گفت: با توجه به وضعیت آب وهوایی منطقه حداکثر 2 تا 3 ماه مفید برای تکمیل این طرح می توان متصور بود در حالی که طرح تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اتمام آن همت بیشتر مسئولان و دست اندرکاران این طرح را می طلبد.

معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: قطعه سوم خط آهن مراغه ارومیه در مسیر مهاباد تا نقده باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

بر اساس این اظهارات با توجه به اینکه طرح ملی راه آهن مراغه-ارومیه جزو پروژه های مهر ماندگار دولت در استان محسوب می شود و پروژه هایی که تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند تا خردادماه 92 آماده بهره برداری می شوند، با شرایط آب و هوایی منطقه باید منتظر ماند و دید این انتقاد معاون وزیر تا چه میزان موجب تسریع در روند اجرای طرح می شود.

پیمانکاران طرح ملی راه آهن مراغه- ارومیه 3 شیفته کار کنند

در این راستا استاندار آذربایجان غربی با تشکیل جلسه بررسی روند اجرایی پروژه راه آهن مراغه- ارومیه با بیان اینکه این طرح جز اولویتهای اول پروژه های عمرانی استان محسوب می شود، گفت: این پروژه در مراحل مختلف اجرایی از روند خوبی برخوردار بوده و امیدواریم تا پایان دولت دهم این پروژه بزرگ حمل و نقل استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

وحید جلال زاده اظهار داشت: ساختمان اصلی ایستگاه راه آهن مهاباد تا پایان مهر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و باید روند اجرایی ساختمان ایستگاه های ارومیه و نقده نیز با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی با بیان اینکه سرعت عمل، دوشیفته و سه شیفته کردن فعالیتها و استفاده بهینه از زمان باید در دستور کار پیمانکاران این پروژه قرار گیرد، ادامه داد: چرا که ما در زمان اتمام فصل کاری استان قرار گرفته و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم./س


برچسب ها: راه آهن ، مهاباد ، اتمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.