نماينده مردم شهرضا در مجلس با بيان اينكه مردم نگران بيكاري فرزندان خود و نگران تامين مايحتاج خود هستند كه ناشي از نقدينگي لجام‌گسيخته كشور استف گفت: راه چاره مشكلات موجود در بازار ارز تدبير، عقل و محاسبات اقتصادي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عوض حيدرپور شهرضايي نماينده مردم شهرضا در مجلس در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز (يكشنبه) مجلس گفت: رئيس‌جمهور در نشست خبري اخير خود گفتند كه در شرايط موجود وقت تسويه حساب سياسي نيست، اما من از وي سوال مي‌كنم وقتي ايشان به مجلس، به سپاه عزيز، به شهرداري، به قوه قضاييه و ساير بخش‌هاي كشور متعرض شدند آيا تسويه حساب سياسي نبود؟

وي در ادامه با اشاره به منتفي‌شدن استيضاح ورزش و جوانان و با بيان اينكه من از نمايندگاني كه امضاي خود را پس گرفتند تشكر مي‌كنم، تصريح كرد: با توجه به شرايط موجود بايد وزراي اقتصادي دولت را به اينجا بياوريم و استيضاح كنيم؛ چراكه مردم نگران بيكاري فرزندان خود و نگران تامين مايحتاج خود هستند كه ناشي از نقدينگي لجام‌گسيخته كشور است.

حيدرپور در ادامه گفت: بايد به دولت گفت كه تا امروز وضع ارز در دست شما بود، اما ديگر به دست دلالان و سوداگران افتاده است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس همچنين تصريح كرد: من به رئيس‌جمهور عرض مي‌كنم كه صحبت‌هاي من تسويه حساب سياسي نيست و همه به دليل مشكلات موجود در كشور است؛ چراكه ما در بحث اقتصاد به فلاكت رسيده‌ايم. اگر شما معتقديد كه اتفاقات ارزي ربطي به اقتصاد ندارد مايه تاسف است كه من و مردم به شما راي داديم.

وي در بخش ديگري از سخنانش به لزوم تصويب طرحي كه به موجب آن «مذاكرات هيات دولت براي مردم منتشر شود» اشاره كرد و گفت: من در گذشته نيز خواسته بودم كه در مجلس طرحي به تصويب برسد كه مشروح مذاكرات دولت در روزنامه رسمي چاپ شود تا مردم ببينند كه دولت چه تصميماتي مي‌گيرد و در هيات دولت چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد و اين به نفع كشور است.

نماينده شهرضا در مجلس در پايان خاطرنشان كرد: من از نيروي انتظامي بابت زحمات‌شان در تامين امنيت كشور تشكر مي‌كنم اما در عين حال معتقدم راه چاره مشكلات موجود در بازار ارز تدبير، عقل و محاسبات اقتصادي است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، ارز ، اقتصاد ، حیدرپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار