عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گرانی‌های اخیر موجب نگرانی مردم و نمایندگان شده و آرامش را از زندگی مردم صلب کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محمود نگهبان سلامی نماينده مردم خواف و رشتخوار در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور) بهارستان در نطق میان دستور خود با هشدار به سازندگان فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت:  محکوم کردن این اقدام  به طور حتم موجب همبستگی، اتحاد و هوشیاری مسلمانان شده است ضمن اینکه خروش مسلمانان در دفاع از حیثیت اسلام سبب نابودی مستکبران می شود.

وي در ادامه با بیان اینکه گرانی‌های اخیر موجب نگرانی مردم و نمایندگان شده است، تصریح کرد: بیکاری و تورم های روزافزا روح آرامش را از زندگی مردم صلب کرده است.

سلامي در پايان به مشكلات حوزه انتخابيه خود پرداخت و گفت: در شهرستان های خواف و رشتخوار علی رغم وجود منابع غنی و عظیم معدنی فقر و تنگدستی بیداد می کند.

وی ضمن انتقاد از عدم استفاده صحیح از نیروهای بومی و عدم توجه به شایسته سالاری در انتصابات تصریح کرد: لازم است تا در رابطه با استفاده از نیروهای بومی توجه بیشتری صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت و معدن خواست تا در زمینه ارائه مجوزها بدون ضابطه برای بهره برداری از معادن توضیحاتی را ارائه کند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار