دانشگاه هنر اسلامی تبریز در پی انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص)، این حركت كینه توزانه و تحریك بر انگیز را محكوم كرد .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز متن این بیانیه به شرح زیر است: ُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ مي خواهند نور خدا را با دهان‏ هاى خود خاموش كنند، ولى خدا كامل‏ كننده‏ ى نور خويش است، هر چند كافران خوش نداشته باشند .

بار دیگر استکبار جهانی در سناریو و توطئه طراحی شده جدیدی، ساحت پاک و مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را مورد اهانت قرار داد و با این اقدام موهن و شیطانی خود، قلوب امت اسلامی را آزرده کرد.

فاجعه دردناک و هتک حرمت و اهانت به حریم قدسی پیامبررئوفی که ساحت عظیم رستگاری برای تمامی مسلمین بوده و نام نامیرای آنرا هرروز در ماذنه ها به بلندی بانگ می زنند، قلوب میلیون ها انسان مومن و آزاده را در جای جای جهان جریحه دار ساخت.

اگرچه آمريكا، اسراییل و مناديان دروغين آزادي در ادامه دشمني ها و كينه توزي هاي خود نسبت به اسلام عزيز دست به هر اقدامي مي زنند ليكن ريشه اقدام اخير و توليد و انتشار فيلم توهين آميز نسبت به رسول مكرم اسلام ، حضرت محمد مصطفي ( صلي الله عليه و آله و سلم ) را مي توان در گسترش فزاينده و رو به رشد فرهنگ عظيم اسلام در جهان و جامعه امريكا واستقبال جوانان آن سرزمين از دين مبين اسلام و آموزه هاي انساني پيامبر و منادي آن دانست، همان آموزه هايي كه بر اساس آن، مسلمانان نه تنها بايد به تمام پيامبران احترام گذاشته، بلکه بايد به آنها ايمان بياورند.

بدون شک جريحه دار كردن عواطف ميليون ها مسلمان آزاده در سراسر دنيا لكه ننگ ديگري است در كارنامه عقايد ضد بشري كساني كه داعيه دار آزادي و رعايت حقوق بشر هستند ، چرا كه اين اقدام مذبوحانه نه تنها اهانت به دين مبين اسلام بلكه وهني است به ساحت مبارك تمامي اديان ابراهيمي و فطرت پاك بشري كه پيام مهرباني و اخلاق را از بطن آموزه هاي پيامبران دريافته اند.

ما دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز، این ضایعه تاسف بار را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) و مقام عظمای ولایت و امت بزرگ اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و همگام و هم صدا با ملت غیور و محمدی ایران اسلامی و مسلمانان جهان از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر، به ویژه سازمان ملل متحد، سازمان همکاری‌های اسلامی و سران جنبش عدم تعهد می‌خواهیم تا با اتخاذ تصمیمات جدی و اقدامات کاربردی و اجرایی، این اقدام شنیع را محکوم و عاملان آنرا تحت سخت‌ترین پیگیری‌های بین‌المللی قرار دهند تا شاهد تکرار چنین جنایت‌هایی علیه اعتقادات مسلمین نباشیم. /س

 

 

برچسب ها: بیانیه ، دانشگاه ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.