اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در آستانه سفر رهبر انقلاب به این استان با صدور بیانیه‌ای مردم را به استقبال از رهبری دعوت کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در بیانیه اداره‌کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی آمده است: اینک که پس از سال‌ها شوق دیدار، انتظار تشریف فرمایی ولی امر مسلمین جهان به پایان می‌رسد، دیار شهیدان و سرزمین گنجینه فرهنگ‌ها مفتخر است تا قدمگاه عزیزی از نسل کوثر و سلاله پاک رسول خدا (ص) قرار گیرد و چشمان بی‌رمق مردم این دیار، به رؤیت هلال جمالش به وجد آید.

در این بیانیه تصریح شده است: بی‌شک حضور معظم له در این استان، نویدبخش روزهایی خوب و خوش برای مردم و تعالی و پیشرفت این خطه زرخیز کشورمان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

بیانیه اداره‌کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی می‌افزاید: مردم شریف این دیار با حضوری پر شور و با شکوه به دیدار رهبر و مقتدای خود شتافته و با استقبالی پرشور و صمیمی از معظم له، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار این استان بیافزایند.

در این بیانیه آمده است: به لطف پروردگار آثار، برکات و عطایای معنوی و مادی این سفر خاطره‌انگیز، در توسعه بیش از پیش استان و سرافرازی و عظمت ایران اسلامی نقش آفرین خواهد بود./ج1

برچسب ها: بجنورد ، رهبر ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.