کارشناسان علت مسمومیت دانش اموزان را آلوده بودن این توت فرنگی های منجمد شده اعلام کرده اند که موجب ایجاد بیماری التهاب دستگاه گوارش شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، صادرات محصولات چینی اگرچه بازار پر رونقی را برای دولت این کشور رقم زده اما بعضی از این تلاش ها برای صادرات با قیمت پایین، باعث دردسرهایی برای مصرف کنندگان محصولات چینی می شود.

در جدیدترین اتفاق، توت فرنگی های منجمد بیش از 11 هزار دانش آموز دبستانی را در آلمان مسموم و روانه بیمارستان کرد. براثر مصرف این میوه های آلوده، بسیاری از دانش آموزان نیز دچار حالت تهوع شدند.

دانش آموزان 500 مدرسه و مهد کودک در مناطق شرق آلمان بر اثر مصرف این میوه های منجمد که شعبه آلمانی یک شرکت فرانسوی مواد غذایی آنها را توزیع کرده بود در بیمارستان بستری شدند. کارشناسان علت مسمومیت دانش اموزان را آلوده بودن این توت فرنگی های منجمد شده اعلام کرده اند که موجب ایجاد بیماری التهاب دستگاه گوارش شده است.

شرکت توزیع مواد غذایی ضمن اعلام آمادگی برای پرداخت خسارت به بیماران این حادثه از ارائه جزئیات بیشتری در این باره در روزهای آینده خبر داد.این شرکت همچنین با صدور اطلاعیه ای از سهل انگاری پیش آمده از خانواده ها و دانش آموزان عذرخواهی کرد و قول داد در تولید و توزیع مواد غذایی نهایت دقت را به عمل خواهد آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار