نمايشگاه تصويرسازي، نقاشي، هنرهاي مفهومي در نگارخانه‌هاي ايران، شيث، کمال‌الدين بهزاد، حوزه‌هنرهاي تهران برگزار مي شود.

ايمان ساماندي، مديرنگارخانه هنر ايران، در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران ، گفت: از يکشنبه 16مهر نمايشگاه تصويرساي از هنرمندان جوان کشوران برپا خواهد شد و در اين نمايشگاه آثاري با موضوعات مختلف از سوي هنرمندان جوان کشورمان به نمايش گذاشته مي شود.
وي خاطرنشان کرد: در آثاري که اين هنرمندان به نمايش خواهند گذاشت نگاهي ويژه و متفاوت به تصويرگري شده است.
مديرنگارخانه هنر ايران، گفت: اين نمايشگاه عصر امروز 15مهر به مدت 10 روز در نگارخانه هنرايران ادامه خواهد داشت.

*نگارخانه کمال الدين بهزاد

اميرحسين خاکپور، مديرنگارخانه "کمال الدين بهزاد"؛ گفت: نمايشگاه گروهي تصويرگري در سالن اصلي نگارخانه "کمال الدين بهزاد" برپا خواهد شد و در اين نمايشگاه آثار تصويرگري از سوي تصويرگران با موضوع کتاب کودک به نمايش گذاشته مي شود.
وي اظهار داشت: در سالن غربي اين نگارخانه نيز نمايشگاه گروهي نقاشي در قالب آبرنگ برگزار مي شود.
مديرنگارخانه کمال الدين بهزاد گفت: دو نمايشگاه نقاشي، تصويرسازي به مدت يک هفته در نگارخانه کمال الدين بهزاد ادامه خواهد داشت.

*نگارخانه شيث

شيث يحيايي، مديرنگارخانه "شيث" نيز گفت: نمايشگاه گروهي آبرنگ از امروز 15مهر در نگارخانه شيث برپا خواهد شد و در اين نمايشگاه بيش از سي تابلوي نقاشي به نمايش گذاشته مي شود و اين نمايشگاه تا بيستم مهر در نگارخانه شيث ادامه خواهد داشت.

*موزه هنرهاي معاصر تهران


حسن نوفرستي، مسئول برنامه هاي هنري موزه هنرهاي معاصر تهران نيز گفت: نمايشگاه "کونتراوکر" در چند گالري موزه هنرهاي معاصر تهران برپا شده است که در آن آثار اين هنرمند برجسته آلماني براي اولين بار در ايران و در موزه هنرهاي معاصر تهران به نمايش در خواهد آمد.
وي در ادامه گفت: در اين نمايشگاه آثار نقاشي و هنرمفهومي او که به نمايش گذاشته شده است و تا 11 آبان در موزه هنرهاي معاصر تهران ادامه دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار