رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند گفت: نگرانی امروز آمریکا، قدرت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران در عرصه‏ های بین‏المللی است.

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتکو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: آمریکای جنایتکار در هم‏ گرا ساختن و انسجام بخشیدن جهانی علیه ایران اسلامی شکست خورد.

وی ادامه داد: این تحرکات خصمانه استکبار جهانی علاوه بر عرصه‏های روانی در صحنه‏ های بین ‏المللی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی نیز پیگیری می‏ شود.

علاءالدینی اضافه کرد: در روز های گذشته، آمریکا در دریای عمان مشغول برگزاری رزمایشی نظامی بود که هدف آن را تمرینی برای باز نگه داشتن تنگه هرمز اعلام کرد.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: این رزمایش را می ‏توان حرکتی کاملاً انفعالی در امتداد ناکامی‏ های پیاپی آنها در میدان نبرد با جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد.

وی ادامه داد: از میان بیش از 30 کشور مدعو جهانی برای شرکت در این رزمایش نظامی، تنها شش کشور در دریای عمان حضور پیدا کردند.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، باید شکستی دیگر با عنوان هم‏ گرایی جهانی و ایجاد انسجام بین ‏المللی برای رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را در پرونده آمریکایی ‏ها به ثبت رساند.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: استراتژی کشورمان برابر این تحرکات، تهدید مقابل تهدید است گر چه باید دانست که ما طالب و آغازگر جنگ نبوده و نیستیم؛ اما از مواضع به ‏حق خود همواره دفاع می‏ کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.