ظرفيت درآمدزايي صنعت اماکن اجاره‌اي براي گذران اوقات تعطيلات خانواده‌ها عموما ناديده گرفته مي‌شود. اين مسئله به خصوص در رابطه با هتل‌ها از اهميت بيشتري برخوردار است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  شايد براي شما هم جالب باشد که بدانيد اين صنعت تنها در آمريکا و اروپا سالانه 85 ميليارد دلار درآمد ايجاد مي‌کند و حتي با وجود پلتفورم‌هاي اينترنتي ايجاد شده مانند Airbnb نيز نتوانسته جايگاه اصلي خود را پيدا کند.

جنبه‌هاي ديگر اين صنعت با توجه به تغيير رفتار خانواده‌ها در حال رشد است. چرا که در حال حاضر خانواده‌ها در مسافرت‌هاي خود بيشتر ترجيح مي‌دهند که در خانه‌هاي مسافرتي اقامت کنند تا در هتل‌ها! در طرف ديگر به برکت وجود پايگاه‌هـايي مانند HomeAways در بازارهاي p2p مانند Airbnb در سراسر جهان، افراد توانسته‌اند براي اجاره خانه، آپارتمان و يا حتي کمد خانه خود اعلام آمادگي کنند. گفته مي‌شود که هم‌اکنون در آمريکا و اروپا 6 ميليون خانه اجاره‌اي وجود دارد و اين رقم در حال رشد است. مشکل اين‌جا است که متقاضيان نمي‌توانند از فناوري روز براي بازاريابي، مديريت و به اشتراک‌گذاري مايملک خود استفاده کنند.

پايگاه اينترنتي MyVR که يک شرکت در حال رشد واقع در سان فرانسيسکو آمريکا است و توانست در ماه مارس سال جاري از مرحله رشد خارج گردد، به مالکان اين امکان را مي‌دهد تا بتوانند به بهترين شکل مورد اجاره خود را مديريت و بازاريابي کنند. بنيان‌گذاران اين شرکت به نام‌هاي ''جاناتان موري'' و ''مايک استاکوويچ'' خود مالکان خانه‌هايي بودند که قصد داشتند مورد اجاره خود را به متقاضيان معرفي کنند. بنابراين پروژه توليد MyVR را به عنوان فعاليتي جانبي دنبال کردند تا بتوانند به کمک آن دغدغه‌هاي بازاريابي و مديريت خود را کم کنند.

آن‌ها در ابتـدا در مصاحبـه با صدها مالـک ديگـر به اين نتيجه رسيدنـد که در دسـت‌وپنجـه نرم کردن با اين مشکلات تنها نيستنـد. بنابرايـن پـروژه ايجاد اين پايگاه را به نشاني www.myvr.com دنبال کردند و آن را در هفته گذشته به طور رسمي راه‌اندازي کردند.

در حقيقت اين پايگاه به مشتريانش اين امکان را مي‌دهد که بتوانند با استفاده از يک سايت‌ساز پايگاهي را در جهت معرفي، بازاريابي و مديريت مورد اجاره‌اي خود ايجاد کنند. خراسان نوشت: اين خدمات همراه با يک نرم‌افزار بازاريابي ارائه مي‌شود و به مشتريان اين امکان را مي‌دهد که بتوانند از اماکن خود عکس و فيلم تهيه کرده و آن را در قالبي مناسب در پايگاه اينترنتي خود قرار دهند.

بنابراين متقاضيان مي‌توانند در ازاي پرداخت ماهيانه 12 دلار از مورد اجاره‌اي خود عکس تهيه کرده و آن‌ها را به همراه داده‌هايي مانند خصوصيات مورد اجاره و محل آن به MyVR بدهند تا در عرض چند ثانيه يک سايت با امکانات بسيار به همراه عکس‌هاي تهيه شده که در حالت تمام صفحه در سايت خودشان قرار دارد، تحويل بگيرند.


برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار