حنا رباني کهر وزير امور خارجه پاکستان هشدار داد حملات «غير قانوني» هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکايي به شمال غربي پاکستان ممکن است به بهاي شکست در جنگ با تروريسم تمام شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان ؛ آمريکا در سالهاي اخير به طور مرتب هواپيماهاي بدون خلبان را براي هدف قرار دادن اعضاي طالبان و القاعده به مناطق مرزي پاکستان با افغانستان اعزام کرده است.

 رباني در يک کنفرانس خبري مشترک با سرگي لاوروف همتاي روس خود گفت اين حملات که پاکستان آن را نقض حاکميت خود مي داند نتيجه معکوس خواهد داشت زيرا همواره آسيب ها و خساراتي به همراه دارد.

وي گفت: «اگر ما يک يا دو تروريست را به بهاي جان تلفات غير نظامي هدف قرار دهيم شايد در آن نبرد پيروز شويم اما در نهايت در کل جنگ شکست خواهيم خورد و بنابراين پاکستان اقدامي را که باعث شکست در برابر طالبان شود تاييد نخواهد کرد.»

وزير امور خارجه پاکستان در پاسخ به اين سوال که آيا دولت پاکستان تظاهرات پيشنهادي عمران خان رهبر حزب سياسي مخالف را در اعتراض به عمليات هواپيماهاي بدون سرنشين تاييد خواهد کرد يا خير گفت تصميم دولت بر اساس فضاي امنيتي پاکستان اتخاذ خواهد شد.    


برچسب ها: پاکستان ، ترکیه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار