توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) ریشه در شکست توطئه‌های دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مشاور معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه در دوره‌ای از تاریخ کانون جنگ‌نرم ایران بود، گفت: دشمنان برنامه‎‌ منسجمی را علیه نسل جوان شیعه تدوین کرده بودند، اما به دنبال بیداری اسلامی و گسترش ابزاری و ابعادی آن، در عمل با شکست مواجه شده و در پی توطئههای جدید برآمدند.

حجت الاسلام حسینی‌الست افزود: دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر را محور مشترک میان همه مسلمانان یافته و در همین راستا توطئههای اخیر خود را طراحی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در وهله اول هدف دشمنان از توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام در میان مردم آمریکا و اروپا بوده و در پی آن هستند با تولیدات سینمایی خویش، دوگانگی و خشونت را در اذهان مردم خویش نسبت به پیامبر (ص) و دین مبین اسلام پدید آورند.

مشاور معاون بینالملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: دشمنان انتظار داشتند جوانان شیعه در طرح جنگ‌نرم از هویت دینی و ملی خویش ناامید شده و دچار آنارشیسم(هرج و مرج) ذهنی شوند و به لیبرال دموکراسی و فرقههای انحرافی گرایش پیدا کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: بهترین عمل در زمان کنونی تعریف و تبیین ابعاد جنگ‌نرم در مدارس، مساجد و سطح جامعه است، زیرا کسانی که در این عرصه زخمی می‌شوند قربانی شده و به بیراهه می‌روند.

حجت‌الاسلام حسینی‌الست، خاطرنشان کرد: در جنگ‌نرم جبهه دشمن مشخص نبوده و در برخی مواقع عوامل داخلی نقش دشمنی را ایفا می‌کنند که توهین به رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس در روزهای اخیر نشانگر این نکته است./س

برچسب ها: شکست ، توطئه ، دشمنان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.