در نشست مسئولان روابط عمومي هاي ادارات استان چهارمحال و بختیاری، با مديرکل صدا و سيماي مرکز استان، با عنوان " روابط عمومي و رسانه"، بر تعامل رسانه اي و بهره گيري از ظرفیت رسانه براي اطلاع رساني و حرکت از رويداد محوري به سمت فرايند محوري تأکید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختیاری در اين نشست، با بيان اهميت کارکرد روابط عمومي ها در اطلاع رساني از عملکرد دستگاههاي مربوطه، بر ضرورت تقويت و تعامل موجود روابط عمومي ها با صدا و سيماي استان بمنظور پوشش مطلوب اخبار و رويدادها، تأکيد کرد.
حجت اله رحيم زاده با اشاره به تعامل رسانه اي و بهره گيري از ظرفیت رسانه براي اطلاع رساني و حرکت از رويداد محوري به سمت فرايند محوري گفت: در بمباران اطلاعاتي دنياي کنوني، پيشرفت رسانه وابسته به پذيرش اخبار و برنامه ها از سوي مخاطب، با اطلاع رساني صحيح است.
وي پيشرفت و توسعه فعاليت هاي رسانه اي را در پيشرفت جامعه و کشور در ابعاد مختلف مؤثر دانست و از روابط عمومي هاي استان خواست رسانه ملي را از خود بدانند.
حجت اله رحيم زاده، برقراري ارتباط دوسويه بين ارباب رجوع با پيكره ادارات و دستگاه هاي اجرايي و برعكس را از جمله مهم ترين وظايف روابط عمومي ها دانست و گفت: ايجاد تعامل بين ارباب رجوع و مسئولان ادارات، بهبود نسبی در وضعیت سازمان ها، سایر بخش ها و كل جامعـه را به همراه خواهد داشت.

مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختیاری، اطلاع رساني به مخاطبان عام و استفاده از نظرات مردم، همكاري و ياري رساندن به رسانه هاي مكتوب، ديداري و شنيداري را از ديگر وظايف روابط عمومي ها بيان و خاطرنشان كرد: انتظار مي رود روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي استان با شناسايي و انعكاس ظرفيت هاي ادارات و ترسيم فرآيند محور فعاليت ها، صدا و سيماي مركز استان را در برنامه سازي بر اساس قابليت هاي استاني ياري رسانند.

در پايان اين نشست که با همکاری اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختیاری و روابط عمومي صدا و سيماي استان، در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، مسئولان روابط عمومي هاي استان از بخش هاي مختلف توليد و پخش در صدا و سيماي استان بازديد کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.