بر اساس مقررات ايتاليا يك فرد مي تواند تا 10 هزار يورو با خود از كشور بيرون ببرد اما بيشتر از آن را بايد به مسئولان اعلام كند .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، فرار از پرداخت ماليات و قاچاق ارز به معضلي براي دولت ايتاليا تبديل شده است در شرايط فعلي كه بحران مالي سراسر اروپا از جمله ايتاليا را فراگرفته است، دولت ايتاليا نمي تواند اجازه دهد حتي يك يورو از اين ماليات از دست برود.

اما بر اساس قوانین و اعتراضات مردم این کشور، پلیس نمي تواند بر فرض داشتن پول بیشتر از حد قانونی، مسافران را براي اين منظور بازرسي بدني بكند اما اکنون مسئولان این کشور براي حل اين مشكل، از سگها كمك گرفته اند و سگها جديدترين سلاح پليس مالي ايتاليا محسوب می شوند.

سگهايي كه براي اين منظور آموزش ديده اند مي توانند وجود اسكناسهاي يورو، دلار، پوند و روبل را در جيب يا وسايل مسافران پيدا كنند.

بر اساس مقررات ايتاليا يك فرد مي تواند تا 10 هزار يورو با خود از كشور بيرون ببرد اما بيشتر از آن را بايد به مسئولان اعلام كند اما بسياري براي فرار از دادن ماليات پول خود را وارد سيستم بانكي نمي كنند و آن را نقدا از كشور خارج مي كنند.

برای مسئولان دولت ایتالیا برآورد مي شود که هر سال دولت اين کشور از محل فرار ماليات 340 ميليارد دلار زيان مي بيند اما راهی برای حل سریع این معضل پیدا نمی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار