راهپیمایان شهركرد، در پایان تظاهرات ضد آمریكایی خود، آمریكا و صهیونیست را متهم ردیف اول در اهانت به ساحت پیامبر مكرم اسلام (ص) دانستند.

مردم بصير و ولايتمدار استان چهارمحال و بختیاری،   روز چهارشنبه، با حضور در راهپيمايي بزرگ فدائيان پيامبر (صلوات الله عليه ) در شهرکرد، و با سردادن فریادهای "مرگ بر آمریكا "و " مرگ بر اسرائیل "، خشم و انزجار خود را از اقدام توهين آميز غرب به ساحت مقدس پيامبر اكرم (صلوات الله عليه) اعلام كردند.
در قطعنامه پایانی این راهپیمایی باشکوه، که از میدان انقلاب با حرم مطهر امامزادگان دو معصوم (س) شهركرد برگزار شد، آمده است:
بار دیگر، ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها به نگین آفرینش، پیامبر رحمت و مودت، توهین كردند، دستان نفرین شده آمریكای پلید و صهیونیسم شنیع، هر روز از آستینی برون می‌آید و نمادهای انسان كامل و اسوه‌های حسنه‌ الهی را آماج تیرهای زهرآگین خود می‌كند.
در این قطعنامه آمده است: این اهانت جنون آمیز حادثه بزرگی است كه قلب آحاد امت اسلامی را جریحه دار نموده و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری را مصیبت زده كرده است.
امروز بار دیگر فریاد محمدرسول‌الله در سرزمین‌های عربی طنین‌انداز شده است و آمریكا و صهیونیسم بین‌الملل و حامیان دیكتاتور آنها را به چالشی بزرگ كشیده است.
اقدام موهن، ضدانسانی و شیطانی صهیونیسم و آمریكا در ساخت و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام توسط یك صهیونیسم دین ستیز تبعه آمریكا، اهانت به ادیان آسمانی است كه بدون شك برای ایجاد شكاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی و در راستای انحراف افكار عمومی از بیداری اسلامی در عالم اسلام و اسلام هراسی طراحی و اجرا شده است.
ما شركت كنندگان در این تظاهرات با قلبی آكنده از تأسف و اندوه از توهین بی شرمانه به مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم وجود، با بانگ رسای تكبیر مواضع خود را به جهانیان اعلام می داریم.
در این قطعنامه آمده است: ما سكوت خفت‌بار سران برخی كشورهای اسلامی از اسائه‌ی ادب به ساحت رسول عظیم‌الشأن اسلام كه در راستای اسلام ستیزی انجام می‌شود را مهم‌ترین عامل استمرار این اقدامات دانسته، بدون تردید تبعات این بی مباهاتی‌ها عذاب الهی و شرمندگی در مقابل امت اسلامی را بدنبال خواهد داشت.
این قطعنامه می افزاید: اكنون كه ایران اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان مطرح شده است و دشمنان بشریت با هدف خاموش كردن این نور الهی و مقابله با اسلام ناب و پیامبر عظیم‌الشأن حضرت ختمی مرتبت (صلوات‌الله‌علیه) وارد میدان شده‌اند، بدانند همانگونه كه امام راحل عظیم‌الشأن (ره) فرمودند: اگر دشمنان در مقابل دینمان بایستند ما در مقابل تمام دنیایشان خواهیم ایستاد ، اعلام می‌نمائیم تا آخرین قطره خونمان از ارزش‌های والای مكتب الهی و پیامبر عظیم‌الشأن (ص) اسلام دفاع خواهیم كرد.
در این قطعنامه تاكید شده است: ما به تبعیت از مقام عظمای ولایت، دولت آمریكا و صهیونیسم بین‌الملل را متهم ردیف اول این جنایت هولناك دانسته و اعلام می‌داریم اگر مسببان این جنایت شنیع را به اشد مجازات نرسانند، باید منتظر تداوم خشم مسلمانان جهان باشند.
قطعنامه یادآور شده است: ما مردم استان چهارمحال و بختیاری، انتظار داریم با توجه به اینكه ریاست سران عدم تعهد و مجمع تقریب مذاهب و مجمع بیداری اسلامی با ایران اسلامی می‌باشد، مقامات مسئول جمهوری اسلامی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در بسیج كشورهای عضو و برگزاری نشست‌های ویژه اقدامات جدی در مقابله با این‌گونه جسارت‌ها به ارزش‌های الهی، به عمل آورند
در پایان این قطعنامه متذكر شده است: ما مردم استان چهارمحال و بختیاری، رمز عزّت و سربلندی خود را اطاعت محض از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانسته و در مقابله با دشمنان خدا و پیشبرد اهداف عالیه اسلام عزیز و قرآن كریم و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن، از هیچ كوششی دریغ نخواهیم كرد../س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.