مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه با اشاره به پیشرفت 93 درصدی طرح های مسكن مهر شهرستان سرپل ذهاب، گفت: هم اكنون یك هزار و 27 واحد مسكن مهر در زمینی به مساحت 11 هكتار در این شهرستان در حال ساخت است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'حبیب اله چاغروندی' برای ساخت این واحدها در مجموع 314 میلیارد ریال تسهیلات و سهم آورده مردم تاكنون هزینه شده است.

وی با اشاره به اینكه در شهرستان سرپل ذهاب شش هزار و 305 نفر برای مسكن مهر ثبت نام كردند كه از این تعداد، دو هزار و 600 نفر واجد شرایط شناخته شدند، گفت: با وجود اقدامات خوبی كه تاكنون انجام شده در بعضی از بخش ها دارای مشكلات جزیی هستیم كه باید در كمترین زمان ممكن برطرف شود تا مردم بتوانند بدون هیچ مشكلی در واحدها ساكن شوند.

فرماندار سرپل ذهاب نیز در این جلسه بر تسریع در ساخت و واگذاری مسكن مهر به متقاضیان تاكید كرد وگفت : برای هرگونه كمك جهت سرعت بخشیدن به عملیات مسكن مهر آمادگی كامل داریم هر چند ضروری است كه مدیران شركت های تعاونی نیز با رعایت استاندارد و اصول ایمنی در شهرسازی نسبت به اجرای عملیات احداث مسكن مهر سرعت بخشند.

'میرزا مراد پیرو' همچنین خواستار رفع مشكل انشعاب آب و برق و گازرسانی به این واحدها شد و افزود: تعاونی های شهرستان آنالیزی از قیمت تمام شده توسط تعاونی ها و مسكن و شهرسازی تهیه كنند ضمن اینكه مشكلات صدور سند هم باید در دستور كار قرار گیرد.

'فتح اله حسینی' نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر لزوم و توجه بیشتر مسوولان به طرح های مسكن مهر تاكید كرد و خواستار تحویل واحدهای مسكونی با كیفیت توسط پیمانكاران و توزیع عادلانه واحدها در میان متقاضیان شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه امروز همچنین از عملیات تعریض محور ارتباطی سرپل ذهاب به دالاهو در محدوده گردنه پاتاق بازدید كرد و بر رفع موانع تعریض پروژه پاتاق بمنظور سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و بهره برداری هفت كیلومتر از این قطعه 11 كیلومتری تا اوایل آذر ماه امسال تاكید كرد./ع


برچسب ها: کرمانشاه ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.