بازي کوچک اين هفته Galaxy Strike نام دارد. اين بازي يک بازي هواپيمايي سبک کلاسيک است. البته گرافيک اين بازي در حد نسبتا قابل قبولي است و از کيفيت گيم‌پلي نسبتا خوبي نيز برخوردار است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  مثل همه بازي‌هاي اين سبک، هواپيما در مسيري بي‌پايان از پايين صفحه به سمت بالا حرکت مي‌کند. اين حرکت بدون توقف است. در طول اين حرکت، دشمنان از هر سمتي به صفحه وارد شده و به سمت هواپيما تيراندازي مي‌کنند. در طول مسير با نابود کردن دشمنان جايزه و امتياز دريافت مي‌کنيد. يکي از بهترين جايزه‌ها، تقويت‌کننده تير هواپيماست.

در اين بازي شما مي‌توانيد شليک تيرهاي متنوعي را تجربه کنيد. البته با گرفتن تيرهاي جديد، تيرهاي قديمي را از دست نمي‌دهيد. هر نوع تير چندين بار تقويت شده و مخرب‌تر خواهد شد.

با دکمه Z مي‌توانيد تير هواپيما را عوض کنيد. علاوه بر تيرهاي اصلي، يک آيتم جايزه نيز که يک سلاح اضافي است، در طول بازي به شما داده مي‌شود.  براي شليک آن مي‌توانيد از راست کليک استفاده کنيد. در صورتي که به طور همزمان چند آيتم جايزه داشتيد، براي انتخاب آن‌ها از دکمه X استفاده کنيد.

در پايان توصيه مي‌کنيم که تمام مراحل اين بازي را در يک وعده تا انتها بازي نکنيد، چرا که تجربه نشان داده است اين کار چشم درد مي‌آورد! اين بازي را با حجم 14 مگابايت از آدرس زير دريافت کنيد.

http://byte3.persiangig.com/GalaxyStrike.zip


برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

برچسب ها: کهکشان ، آسمان ، شبانه ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صفی الله نعمتی
۱۹:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۱
برنامه هاتون بسیار جالبه . اما اگه از نرم افزار های کاربردی بسیار مهم و با کاربرد عالی در ویندوزهای مختلف در سایتتون بگذارید به نظر بنده برای کاربران هم مفیدتر واقع شود .
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۱
بازی های خوبی نمی گذارید لطفا بازی های روز دنیا را برای دانلود بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
mmm
۱۵:۵۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۱
این بازی رو خودم داشتم
آخرین اخبار