سرکرده گروهک موسوم به ارتش آزاد سوريه اعتراف کرد، براي برقراري ارتباطات تلفني خود از شبکه مخابراتي ماهواره اي رژيم صهيونيستي استفاده مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري الخبر پرس ؛ رياض الاسعد در گفتگوي چالشي با خبرنگار تلويزيون ايتاليا که به طور زنده بخش مي شد، مدعي شده بود که در خاک سوريه بسر مي برد، و اين مصاحبه از داخل سوريه انجام مي دهد.

 وقتي که مجري از رياض اسعد پرسيد که شماره تلفنت با بيش شماره 00972 (رژيم صهيونيستي) شروع مي شود و البته اين پيش شماره مربوط به سوريه نيست، نامبرده به ناچار اعتراف کرد که از شبکه مخابراتي ديگري غير از سوريه استفاده مي کند.

برپايه اين گزارش، گفته مي شود رياض الاسعد به  تازگي و در اثر اعمال فشار دولت ترکيه، راهي سوريه شده ، اما از آنجايي که همواره تحت تعقيب نيروهاي نظامي سوريه مستقر در استانهاي شمال اين کشور بوده، دوباره از سوريه گريخته وگفته مي شود به همراه برخي از همدستانش راهي سرزمينهاي اشغالي فلسطين شده است.

البته رياض الاسعد براي اينکه خبر فرارش از خاک سوريه اثر منفي بر روحيه اعضاي گروهک مزبورش نداشته باشد، تلاش کرد تا در مصاحبه با رسانه هاي نوشتاري و ديداري اين مطلب را تکذيب کند، اما به نظر مي رسد ، هربار که در صدد رد اين مسئله بر مي آيد، دچار اشتباه مي شود.
برچسب ها: اسرائیل ، سوریه ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار