تمرین امروز صبح تیم ملی نوجوانان در زمین باشگاه سایپا برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تمرین امروز صبح تیم ملی نوجوانان در زمین باشگاه سایپا از ساعت 10 صبح برگزار شد. پیش از آغاز تمرین دکتر سبحانی – قائم مقام باشگاه سایپا با حضور در تمرین از ملی پوشان استقبال کرد و طی سخنانی خطاب به کادر فنی و بازیکنان گفت: خوشحالیم که برای ما افتخار آفریدید و بار دیگر ایران را جهانی کردید . مربیان زحمتکشی مثل علی دوستی مهر که برای فوتبال پایه مملکت زحمت می کشند باید همیشه مورد توجه و تقدیر قرار بگیرند. در این فضای کنونی فوتبال کار شما بزرگ بود و باشگاه سایپا هم دوست دارد تا همیشه میزبان شما افتخارآفرینان باشد. من برای شما در دیدار مقابل ازبکستان آرزوی موفقیت می کنم و از طرف باشگاه سایپا افتخار این را دارم که میزبان شما در تمرین امروز باشیم.

سپس دوستی مهر خطاب به وی گفت: باشگاه سایپا سالهای سال است که در توجه به امر استعدادیابی و توجه به فوتبال پایه بخش مهمی دارد و کارنامه این باشگاه و حضور بازیکنانش در رده های سنی مختلف مشخص کننده این واقعیت است.

در ادامه بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و بازیکنان اصلی با بازیکنان ذخیره در نیمه زمین گرم کردن با توپ را در دستور کار قرار دادند و پس از 15 دقیقه حرکات کششی انجام شد. سپس ارسال از جناحین ، پاس ها به عمق دفاع از زمین و هوا و شوت از راه دور و ضربات پنالتی در دستور کار قرار گرفت. قرار است امروز طی مراسم ویژه ای باشگاه سایپا از تیم ملی نوجوانان تقدیر کند./آق

برچسب ها: فوتبال ، نوجوانان ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار