صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی اتفاقی بزرگ و ارزشمند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شاگردان علی دوستی در شرایطی به جام جهانی صعود کرده‌اند که نه توجه رسانه‌ای آنچنانی داشتند و نه امکانات خاصی در اختیارشان قرار داشت اما شیر بچه‌های بیشه ایران با تمام کمبودها و نارسایی‌ها دست به کار بزرگی زدند و توانستند دل مردم را شاد کنند این اتفاق را وقتی در کنار وضعیت تیم ملی بزرگسالان می‌گذاریم، تنها می‌توانیم تاسف بخوریم.

کارلوس کی روش و شاگردانش در ماه‌های گذشته تمام امکانات موجود را در اختیار داشته‌اند و حمایت رسانه‌ای بسیار خوبی هم از آنها شد اما در 3 بازی گذشته خود نمایش ضعیفی داشتند و از 9 امتیاز ممکن تنها 4 امتیاز گرفته‌اند که نتیجه‌ای نا امید کننده محسوب می‌شود اوج فاجعه هم شکست تیم ملی مقابل لبنان بود که باعث شد اعتبار فوتبال ملی ما زیر سوال برود.

موفقیت بزرگ ملی پوشان نوجوان کشورمان باید درس خوبی برای کارلوس کی روش و شاگردانش باشد چرا که نوجوانان ایران با غیرت و تعصب مثال زدنی‌شان توانستند به جام جهانی راه یابند تا ثابت کنند با قدرت اراده، بدون امکانات و توجه رسانه‌ای هم می‌توان دست به کار بزرگی زد و تاریخ ساز شد.

علی دوستی و شاگردانش باعث شدند که مردم یک بار دیگر با فوتبال آشتی کنند کار بزرگ آنها غرور ملی را به همراه داشت و حالا نوبت ملی پوشان بزرگسال کشورمان است تا دل ملت را شاد کنند و غرور ملی خدشه‌دار شده مردم را ترمیم کرده و باعث آشتی مردم با تیم ملی بزرگسالان شوند.

دیدار با کره جنوبی در راه است و به زودی باید میزبان این تیم قدرتمند باشیم. بدون تردید مردم با درک درست از شرایط خاص تیم ملی در حال حاضر، دوباره سکوهای استادیوم آزادی را به تسخیر خودشان در خواهند آورد تا از کی روش و شاگردانش حمایت کنند و زمینه ساز موفقیت تیم ملی کشورمان در این دیدار حساس و سرنوشت ساز شوند. بازیکنان تیم ملی هم باید با توجه به شرایط نامطلوبی که در جدول داریم،‌ با توان مضاعف مقابل کره جنوبی ظاهر شوند و با یک نمایش مطلوب، نتیجه دلخواهشان را کسب کنند تا به آینده فوتبال کشورمان امیدوار شویم، پیروزی مقابل کره جنوبی ارزش و اهمیت خاصی برای فوتبال ما خواهد داشت و باعث می‌شود جریان فوتبال ایران عوض شود و یک بار دیگر در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیریم اما تساوی یا باخت در این بازی خانگی، باعث سرخوردگی مردم از فوتبال ملی خواهد شد البته وضعیت تیم ملی کشورمان برای صعود به جام جهانی هم بسیار مبهم خواهد شد و دوباره باید دنبال اما و اگرهای همیشگی در فوتبال ایران باشیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار