سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: صعود به جام جهانی هدیه من به مردم ایران است که واقعا دوستشان دارم و از خوشحالی آنها خوشحال می شوم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی دوستی مهر پس از پیروزی پرگل مقابل استرالیا گفت: از همه مربیان زحمتکش، همچنین از مدیران فوتبال و رسانه ها تشکر می کنم زیرا این موفقیت کار جمعی بود نه فردی.

وی افزود: گفته بودم بدون حمایت مردم به جام جهانی نمی رویم، دست همه مردم را می بوسم و صعود به جام جهانی را به مردم ایران هدیه می کنم، زیرا از خوشحالی آنها خوشحال می شوم.

وی در خصوص بازی با ازبکستان هم گفت: ما 4 سال پیش ازبکستان را در خانه اش شکست دادیم و قهرمان آسیا شدیم آن موقع از ایران دور بودیم اما امروز نفس مردم ایران کنار تیم ماست.

دوستی مهر ادامه داد: ازبکستان تیم سرسختی است. آنها واقعا محکم ، تکنیکی و فنی هستند اما جوانان ایران چیز دیگری بوده که لنگه شان دردنیا پیدا نمی شود. بازیکنان ما مقابل ازبکستان هم با غیرت و غرور و به یاد شهید فهمیده ها که همیشه در ایران زنده اند به میدان می روند.

وی با بیان اینکه نوجوانان مغرور نشده و از الان آماده بازی با ازبکستان هستند افزود:  جوانان ایران مرد روزهای سخت هستند. ما مقابل یمن نتوانستیم فوتبالی در شان ایران انجام دهیم اما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم. شناخت کاملی از تیم سرسخت و سختکوش ازبکستان داریم. بازی سختی خواهد بود اما ما آماده ایم مقابل آنها عملکرد قابل قبولی داشته و کشورمان را به سمت قهرمانی رهنمون سازیم. جوانان ایران اگر لیاقت داشته باشند از قهرمانی خود دفاع خواهند کرد.

سرمربی تیم نوجوانان در پایان گفت: صادقانه می گویم ما هر روز به هم قول می دادیم ایران را جهانی کنیم. حتی بازیکنانم در خصوص احتمال دریافت پاداش می گفتند ما به خاطر پول بازی نمی کنیم پول چه ارزشی دارد بلکه به خاطر کشورمان به میدان می رویم.

تیم فوتبال نوجوانان ایران عصر روز یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه 5 بر یک برابر استرالیا به پیروزی رسید تا علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، جواز حضور در جام جهانی 2013 که در امارات برگزار می شود را کسب کند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۱
خداييش اين بچه ها خيلي با غيرتن !
دمشون گرم !
تيم ملي جوانان ياد بگيرن !
آخرین اخبار