مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارائه نمایشی با موضوع« سیره نبوی» به جشنواره بین المللی فجر از سوی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: استان گلستان در مقابل کار سخیف دشمن که اقدام به ساخت فیلم موهن و اهانت به ساحت پیامبر (ص) را انجام داد یک کار نمایشی فاخر با موضوع سیره نبوی ارائه خواهد کرد که با مکاتبات انجام شده این کار در بخش ویژه جشنواره فجر ارائه می شود.

وی افزود: با توجه به مسئولیت همه ما برای معرفی ابعاد شخصیتی رسول اکرم (ص) باید تلاش کنیم که آن چهره بی بدیل را در ظرفیت های مختلف بشناسانیم و یکی از این ظرفیت های نیرومند هنر است.

منتظری با بیان اینکه هنر یک ظرفیت ماندگار است، تصریح کرد: وظیفه ماست که در مقابل کار سخیف دشمنان یک کار فاخر ارائه کنیم و با موافقت های انجام شده استان گلستان اولین قدم را برای ساخت تئاتر جذاب و تاثیر گذار با الهام از سیره نبوی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تمام هنرمندان استان گلستان پس از ارائه یک متن قوی می توانند قرارداد اولیه را انعقاد کنند و در صورت توفیق این اثر در بخش ویژه جشنواره فجر به نمایش در می آید.

منتظری برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان در شهرستان گنبد را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: برگزاری این جشنواره با رضایت داوران و هنرمندان و عموم مواجه شده است و این نشان از موفقیت عوامل اجرایی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.