مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: 80 واحد از مسکن زلزله زدگان شهرستان اهر توسط بنیاد مسکن اردبیل تکمیل و آماده واگذاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احمد حاج علیزاده گفت: سهمیه بنیاد مسکن اردبیل در مناطق زلزله زده ساخت هزار و 130 واحد بود که هم اکنون80 واحد تکمیل شده و در روزهای آینده به صاحبان آنها تحویل داده می شود.

به گفته وی بنیاد مسکن استان اردبیل از مجموع سهمیه خود در اولویت کاری اول احداث 500 واحد و در اولویت کاری دوم ساخت 19 روستای بخش مرکزی از شهرستان اهر را عهده دار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به تلاش بنیاد مسکن اردبیل به عنوان یکی از استانهای معین ساخت مسکن مناطق زلزله زده افزود: بر اساس تلاش شبانه روزی بنیاد مسکن پی هزار و 100 واحد ریخته شده و 83 واحد نیز آرماتور بندی شده است.

حاج علیزاده با بیان اینکه 360 واحد مسکونی هم در حال بتن ریزی است، گفت: برای تکمیل مسکن زلزله زدگان به جهت فرا رسیدن فصل سرما سرعت عمل اهمیت ویژه ای دارد تا زلزله زدگان تا رسیدن فصل سرما اسکان دایمی داشته باشند به همین جهت از دیوارهای پیچ و مهره ای استفاده می شود.

وی با اشاره به اسکلت بندی 180 واحد توسط استان اردبیل افزود: با اتمام اسکلت بندی این واحدها کار دیوار چینی و آماده سازی مسکن ها آغاز شده و با اتمام کار در اختیار هموطنان زلزله زده قرار می گیرد.

حاج علیزاده با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان برای ساخت واحدهای مسکن خود گفت: هزار و 600 پرونده برای معرفی و دریافت تسهیلات بانکی تشکیل شده که از این تعداد هزار و 150 پرونده به بانکهای عامل معرفی شده و 580 پرونده موفق به اخذ قرارداد دریافت تسهیلات از بانکها شده اند./ب

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، مسکن ، زلزله ، زدگان ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.