نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت : اجرای ساختار جدید آموزشي با کمترین مشکلات و هزینه در كشور قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، قوامی بااشاره به اقدامات مثبت وزارت آموش و پرورش و به ويژه آموزش پرورش استان وشهرستان گفت : آموزش و پرورش در حوزه های تربیتی و قرانی نیز خوب وارد شده و به توفیقات زیادی در این زمینه دست یافته است .

نماینده مردم اسفران در مجلس شورای اسلامی گفت : توسعه مراکز دانشگاهی شهرستان از دیگر دغدغه های مسئولان شهرستان اسفراین است که با پیگیری های انجام گرفته امسال دانشگاه فنی اسفراین 2 رشته مهندسی متالورژی و مکانیک به رشته هاي موجود افزوده شد .

قوامی ادامه داد : دانشگاه فنی اسفراین در 3 رشته کامپیوتر ، برق و صنایع نیز در بهمن ماه دانشجو پذیرش خواهد کرد .

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاههای شهرستان افزود : دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیز با ایجاد رشته های جدید فوریت های پزشکی و بهداشت عمومی ، در این دو رشته نیز در کنار رشته پرستاری دانشجو می گیرد.

قوامی گفت : یکی از سیاست های امروز کشور ایجاد حلقه اتصال بین دانشگاهها و صنایع و بازار کار است و  با وجود بسترهای مناسب این منطقه امروز ما می توانیم نیروهای متخصّص کارخانه هاي موجود منطقه را در اسفراین آموزش و تحویل بازار کار دهیم ./ب

برچسب ها: آموزش ، قرآن ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.