استاندار خراسان جنوبی گفت: : امروز نیروی انتظامی با تکیه بر احکام عالیه اسلامی و تبعیت هوشیارانه از ولایت فقیه در منطقه و حتی دنیا بی‌نظیر است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ قهرمان رشید در جمع نیروهای مسلح استان با بیان اینکه پلیس ایران با اهداف انسانی و توحیدی که دارد دلسوزترین مجموعه پلیسی در منطقه و دنیا است افزود: : نیروی انتظامی با کارکردهای مردمی، آموزش‌های کلاسیک و پیشرفت‌های متنوع در تمامی زمینه‌ها در کشور مصدر خیرات و برکات فراوانی برای مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ارزش‌های معنوی در دنیا سرآمد و الگو است، گفت: نیروهای انتظامی با تأسی از آیات نورانی قرآن کریم در برابر مردم مهربان و در مقابل کفار همچون کوه مقاوم و استوار ایستاده‌اند و از کیان اسلامی، منافع و مصالح مردم جانانه دفاع می‌کنند.

استاندارخراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه مسئولان و مدیران باید به نیروهای انتظامی در راستای رسیدن به اهداف مقدسش کمک کنند، گفت: انجام امور مرتبط با این نیروها مستلزم تلاش و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران است که باید به آنها کمک کنند.

رشید به اقدام موهن فیلم‌ساز آمریکایی در توهین به پیامبر بزرگ اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: این موضوع پروژه مشترک آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بوده که برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین ادیان مختلف در دنیا به انجام رسیده است./س

برچسب ها: نیروی ، انتظامی ، در ، دنیا ، بی نظیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.