تمرینات اصلی و جدی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در جام جهانی تایلند از هفته آینده برپا می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استارت تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در جام جهانی از بازی مقابل روسیه زده شد و پس از برگزاری هفته هفتم و هشتم رقابت های لیگ برتر و اعلام فهرست نهایی ملی پوشان با ورود (خسوس کاندلاس) مدیر فنی تیم ملی دور جدید تمرینات تیم ملی طی دیروز و امروز در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

اما براساس اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی فوتسال کشورمان تمرینات اصلی و مستمر تیم ملی فوتسال برای حضوری قدرتمند در جام جهانی تایلند از شنبه 15 مهر در این کمپ آغاز می شود. برای  تمرینات روزهای هشتم و نهم مهر (خسوس) به بازیکنان تیم ملی معرفی شد و با مصدومیت محمد کشاورز از ناحیه (عضله همسترینگ پا) و ورود علی رهنما به جمع اردونشینان، تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر با 20 بازیکن پیگیری شده و کشاورز نیز تمرینات انفرادی برگزار می کند.

مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی فوتسال بازی تیم های شهید منصوری قرچک و راه ساری از نزدیک تماشا کرد و با گلزنی علی رهنما برای منصوری به توصیه وی، رهنما به جمع بازیکنان ملی پوش اضافه شد. در واقع نام رهنما در جمع فهرست 25 نفره تیم ملی وجود داشت و پس از خط خوردن پنج بازیکن وی مجدداً به تمرینات بازگشته است.

شنیده می شود علی صانعی سرمربی تیم ملی به دلیل مشکلات جسمانی و اضافه وزن رهنما نام او را از لیست نفرات خط زده بود همچنین کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به دنبال انصراف اوکراینی ها برای انجام دو بازی دوستانه در تهران همچنان در حال رایزنی برای پیدا کردن تیمی جایگزین اوکراین هستند و صحبت های انجام شده با تیم ملی مصر هم همچنان بی نتیجه باقی مانده و هنوز بازی با مصر قطعی نشده است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار