دو بازيکن شاخص تيم فوتسال صباي قم با قرار گرفتن در ترکيب نهايي تيم ملي فوتسال براي اعزام به جام جهاني فوتسال انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کمتر از 40 روز ديگر به آغاز مسابقات جام جهاني فوتسال در سال 2012 باقي مانده است و تيم ملي فوتسال کشورمان که مدافع عنوان قهرماني در 10 دوره از 12 دوره مسابقات آسيايي است ،در رده بندي فدراسيون جهاني در بين تيم هاي آسيايي در صدر قرار دارد و در رده بندي جهاني نيز حائز رتبه هفتم شده است، يکي از مدعيان جام جهاني پيش رو به شمار مي رود.

علي صانعي که از بازيکنان سابق تيم ملي فوتسال کشورمان به شمار مي رود، در راه جام حهاني 2012 هدايت تيم ملي فوتسال را بر عهده دارد و براي اعزام بهترين تيم به معتبرترين جام فوتسال در سال جاري سعي در انتخاب بهترين بازيکنان دارد.

سرمربي تيم ملي فوتسال کشورمان به منظور اعزام تيمي قوي به جام جهاني 25 بازيکن را به آخرين مرحله اردوي تيم ملي دعوت کرده است که در بين دعوت شده ها نام دو بازيکن شاخص تيم فوتسال صباي قم یعنی علي اصغر حسن زاده و محمدحسين کوهستاني نيز به چشم مي خورد.

مسابقات جام جهاني فوتسال از آبان ماه به ميزباني کشور تايلند آغاز مي شود و 16 تيم حاضر در مرحله نهايي بازي هاي خود را در حالي برگزار مي کنند که گروه بندي اين رقابت ها صورت گرفته و مدعيان قهرماني حريفان خود را شناخته اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.