حسين شمس، مربي قرن فوتسال آسيا و بهترين مربي فوتسال جهان در سال 2009 در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبري جشن‌هاي ميلاد رضوي، گفت: من همه افتخارات زندگي‌ام را مديون حضرت رضا(ع) هستم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،وي با اشاره به حضور يك و سال و نيمه‌اش در مشهد و در سمت سرمربي تيم فوتسال علم و ادب ادامه داد: من زندگي‌ام را به دو قسمت قبل از حضور در مشهد و پس از آن تقسيم مي‌كنم، زيرا پس از حضور در مشهد به موفقيت‌هايي در حرفه ورزشي‌ام فوتسال رسيدم كه در باورم نمي‌گنجد.

وي با اشاره به اين كه همواره آرزو داشته بتواند قطره‌اي از لطف و محبت امام رضا(ع) را جبران كند افزود: در قسمت مدال‌هاي موزه آستان قدس رضوي مدال‌ها و كاپ‌هاي قهرماني بسياري از ورزشكاران افتخار آفرين ما مثل مرحوم تختي وجود دارد كه من با مشاهده آنها تصميم گرفتم جام‌ها و كاپ‌هايي كه در عرصه فوتسال آسيا و جهان كسب كرده‌ام مثل كاپ بهترين قرن فوتسال آسيا و هم‌چنين بهترين سرمربي فوتسال جهان در سال 2009 را به موزه آستان قدس اهدا كنم كه اميد دارم اين اتفاق به زودي رخ بدهد.

شمس با بيان اين كه بازيكنان تيم ملي فوتسال ايران در زمان مربي گري او قبل از آغاز هر مسابقه با رمز يا امام رضا(ع) وارد ميدان مسابقه مي شدند، تصريح كرد: من و بازيكنانم بارها شاهد لطف و مهرباني حضرت رضا(ع) بوديم و خيلي از موقع ها براي كسب موفقيت براي آن حضرت نذر مي‌كرديم.

اين مربي برجسته فوتسال آسيا و جهان با بيان اين كه در بارگاه امام رضا(ع) انسان به ياد آخرت مي‌افتد و نگرشي آخرت گرا پيدا مي كند، ادامه داد: نگاه و نگرش آخرت گرايي باعث اصلاح اخلاقي و تجلي صفات برجسته انساني مي شود.

وي اظهار كرد: همه كساني كه به مشهد مي‌آيند به يك تحول دروني را تجربه مي‌كنند و زيارت حضرت رضا(ع) انقلابي معنوي در درون انسان برپا مي‌كند. /س


برچسب ها: مربی ، قرن ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.